slappy2 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sitter her med en Nokia 3410 som er låst til Netcom. Problemet er at jeg sitter her i England så får ikke betalt på Unlock.no. Det vil si at jeg leter etter en annen løsning for få åpna mobilen min. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Det er sikkert ikke nødvendig å lage to emner fordet... Jeg tror ikke det er noen annen måte, men det er godt mulig det er. Endret 4. januar 2005 av Mr.fungus Lenke til kommentar
edonis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis mobilen er over 12 måneder gammel så er det bare å kontakte Netcom/Deltaservice. Hvis den er under ett år gammel så vet ikke jeg hvordan du kan få låst den opp. Du kan jo evnt. sende den i posten til et firma som tar seg av slik, men det vil jo muligens koste en del, og da spørs det om det er verdt det.. Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Prøvde å låse opp på netcomno, men det funka dårlig. Kan i hverste fall ha vært telenor, men finner ikke den samme greia på dems sider. Det som skjedde var at når jeg kom med den til England så ville den ikke ta O2 sim-kortet mitt. Stod at det var ugyldig sim. Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Nope. Du må sende en melding til sida. Den må sendes fra et Norsk nummer. Noe jeg har dårlig tilgang på her nede. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) gå inn på denne siden http://www.trycktill.com/unlock_swe.asp der får du det til. Og her er det gratis for alle. Endret 4. januar 2005 av ebbe77 Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette er det du leter etter: http://www.uniquephones.com/unlock/ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Problemet er at jeg sitter her i England så får ikke betalt på Unlock.no. Saken er vel heller den at du ikke får betalt på UnlockShop.no. På Unlock.no kan du laste ned programvare for å lage koden selv, eller du kan spørre i forumet. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette er det du leter etter:http://www.uniquephones.com/unlock/ Ser at Nokia 6630 står i den kode generatoren. Noen som vet om den faktisk virker?? Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Klarte det nå takket være www.trykktill.com Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) yes, endelig fikk jeg det til også.. bra siden den der trycktill.com EDIT: gjorde det på en gammel mobil som skal selges.. Og får jo ikke solgt den når alle vennene mine har netcom og den var låst til Telenor Endret 20. januar 2005 av j0k3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå