mhagen3 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei! Jeg skulle gjerne laget en "snarvei" som ikke inneholder informsjon om katalogstrukturen Eksempel: \en katalog\en katalog til\en fil Ikke: c:\dockuments & settings\tante guri's pc\mine dokumenter\en katalog\en katalog til\en fil Dette fordi jeg synkroniserer en katalogstruktur på to pc'er, og har problemer med at snarveien bare virker på en av pc'ene. Noen som vet hvordan jeg setter opp dette? mvh Martin Hagen Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du mounter de filene du synkroniserer til en nettverksstasjon, da skal det fungere, for da vil snarveien f.eks. y:\tull\tull.exe vil være tilgjengelig selv om den andre maskina er koblet til eller ikke Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) her: c:%homepath%\mine dokumenter\en katalog\en katalog til\en fil edit: den går til mine dokumenter\en katalog\en katalog til\en fil til den som har logget seg på edit2: du kan jo også bruke %homedrive%%homepath%\mine dokumenter\en katalog\en katalog til\en fil har ikke brukt %homedrive% selv før, så jeg kan ikke garantere at den funker Endret 5. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå