legofred Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Det der er et knalltilbud om man er ute etter et stille kabinett. Man får mye for pengene. Husk at det er inkl både 4 vifter og strømforsyning og støydemping til 1 harddisk. Det blir litt for trangt for meg. Får null sjans til å bygge ut. Ender nok opp på en Antec Sonata og en NorthQ Strømforsyning. Da får jeg det for en drøy tusenlapp (+ frakt, selvsagt). Antec kommer med et nytt, rått kabinett i februar/mars, men det blir det fort over 2000,- når man har fått med strømforsyningen, tar jeg ikke feil. Men kabinettet ser lekkert ut, det. Takk for alle tips! Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Da har jeg bestilt et kabinett! Skal bli spennende å se iforhold til Antec. Jeg kommer tilbake her, og skriver hva jeg mener er bra og dårlig.. ..og hvem som "vinner" mellom Antec og Arctic T1 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvordan blir det med 3 disker og en dvd-rom i T1? Jeg liker å ha god plass mellom dem siden jeg ikke planlegger å kjøle noen av enhetene. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Skal sjekke det nå... Men helt ærlig - blir ikke dette kabinettet veldig støvete på insiden ? Spørs på hvor bra du vasker det EDIT:Tre disker skal gå greit, særlig når du har to 80mm vifter som suger varmluften ut derfra. Husker ikke helt hvordan det ser ut på innsiden, men du får iallefall god plass til CD-drive. Endret 13. januar 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvordan blir det med 3 disker og en dvd-rom i T1? Jeg liker å ha god plass mellom dem siden jeg ikke planlegger å kjøle noen av enhetene. Om du kjøper en 5.25 -> 3.5 skinne (35,- @ psdata / 40,- @ komplett) så vil de ikke være i nærheten av hverandre engang. Lenke til kommentar
NoHill92 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tenkte jeg skulle slenge inn en bestilling, men lurte bare på om jeg ville få problemer med å få hovedkortet mitt inn i kabinettet. Står at hovedkortet ikke må være bredere 24,5 cm. Mitt hoveedkort er akkurat 24,5 i bredden. Vil dette medføre problemer, vanskligheter? Om det blir problemer, så finner jeg meg heller et annet kabinett... Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Om det står at det passer så passer det Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Om det er ATX, så passer det som fot i hose... Det eneste du må gjøre er å lirke det litt inn, og bruk hodet Og kanskje dytte bort ledningene først da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå