Gå til innhold

Grafikkort til 500-700kr

Anbefalte innlegg

Bestilte dette 22/12-04 KL 09.15 fra komplett demo utsalg. kortet kostet 500 kr og skulle vært sendt 27/12.

sendte mail i går for å få vite når kortet kom til å bli sendt. fikk til svar :Vi får dessverre ikke denne inn igjen så vi må derfor slette din ordre men kan anbefale dette kortet istedenfor

Anbefalingen til komplett er etter min mening helt på jorde kansje riktig etter pris men ikke etter ytelse i spill vil jeg tro.

må nok ringe dem :no:

Så kom det jeg tenger litt Hjelp til Hvilket grafikkort hos komplett til 500-700kr

kan passe til en maskin som brukes til spilling på nivå til en 7 åring

men det bør takkle litt 3d spill f.eks Far cry. gjerne et kort det går an å OC

spec:

Amd xp-m2400

NF7-S v2.0

Corsair pc 3200 512mb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg ville ventet til Geforce 6200 blir tilgjengelig AGP. Ifølge inquirer så blir det tilgjengelig på nyåret (denne nyheten kom i romjulen). Dette kortet yter MEGET godt til prisen og jeg skjønner absolutt ikke hvorfor flere personer kjøper dette kortet. Bare synd det kun er PCI-e

Her er en oppsummering:

Nvidia har lenge hatt svake skjermkort i budsjettsegmentet og mange har valgt løsninger ifra ATI pga dårlig pris\ytelse på Nvidia sine kort. Dette er nå forandret med Nvidia 6200. Dette kortet er betydelig raskere enn alle kort ATI har i den samme prisklassen og kan konkurere med den forrige generasjonens toppkort. Les mer hos http://www.tweaktown.com/document.php?dType=article&dId=726

EDIT: Forumet likte ikke HTML.. FJernet Tag

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hmmm... meget interessant..

Får håpe det kommer i AGP-utgave.. da må det jo være en "vinner" dersom prisen er lav...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...