Franking Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bestilte dette 22/12-04 KL 09.15 fra komplett demo utsalg. kortet kostet 500 kr og skulle vært sendt 27/12. sendte mail i går for å få vite når kortet kom til å bli sendt. fikk til svar :Vi får dessverre ikke denne inn igjen så vi må derfor slette din ordre men kan anbefale dette kortet istedenfor Anbefalingen til komplett er etter min mening helt på jorde kansje riktig etter pris men ikke etter ytelse i spill vil jeg tro. må nok ringe dem Så kom det jeg tenger litt Hjelp til Hvilket grafikkort hos komplett til 500-700kr kan passe til en maskin som brukes til spilling på nivå til en 7 åring men det bør takkle litt 3d spill f.eks Far cry. gjerne et kort det går an å OC spec: Amd xp-m2400 NF7-S v2.0 Corsair pc 3200 512mb Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du må nok ha litt bedre skjermkort for å spille far cry osv... F.eks et slikt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei. Jeg ville ventet til Geforce 6200 blir tilgjengelig AGP. Ifølge inquirer så blir det tilgjengelig på nyåret (denne nyheten kom i romjulen). Dette kortet yter MEGET godt til prisen og jeg skjønner absolutt ikke hvorfor flere personer kjøper dette kortet. Bare synd det kun er PCI-e Her er en oppsummering: Nvidia har lenge hatt svake skjermkort i budsjettsegmentet og mange har valgt løsninger ifra ATI pga dårlig pris\ytelse på Nvidia sine kort. Dette er nå forandret med Nvidia 6200. Dette kortet er betydelig raskere enn alle kort ATI har i den samme prisklassen og kan konkurere med den forrige generasjonens toppkort. Les mer hos http://www.tweaktown.com/document.php?dType=article&dId=726 EDIT: Forumet likte ikke HTML.. FJernet Tag Endret 4. januar 2005 av CFD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmmm... meget interessant.. Får håpe det kommer i AGP-utgave.. da må det jo være en "vinner" dersom prisen er lav... Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor ligger denne posten under kjøp/salg av pc?? Den skal jo åpenbart under skjermkort! Hva med radeon 9550 ? Vet ingenting om hvordan dette kortet yter men det er bedre enn fx5200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå