Xpence Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Når jeg kjører tester som 3dmark 03 eller 05 så får jeg lav score 3600 i 05 og rundt 8-9000 i 03. Fyrer jeg opp HL2 så er spillet knapt spillbart i 1024 x 768(?) med AA og AF slått av har testet med vsynch av og på men har samme problemet. Det som skjer er att det starter å hakke noe intenst ca en gang hvert 10. sekund har lastet ned og installert nyeste chipset drivere og skjermkort drivere uten at det hjalp. Min HW: POV 6800GT, Shuttle SB75G2VP med Intel 875P chipset, P4 3Ghz @ 3.6 og 1x 512 OCZ EL Gold PC4000 Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? vet at 512 ram er litt lite men det kan da ikke ha SÅ mye å si siden jeg har samme problemet med eldre spill som cs og lignende. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du får nok bare teste deg fram med drivere. Men husk og Slett gammle drivere før du installerer nye. Last ned et program som heter Driver Cleaner 2/3? Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg hadde samme problemet med et 6800 GT kort, det liksom stoppet opp med korte intervaller. Prøvde masse inkludert å bytte HK/CPU/RAM (både amd og intel). Til slutt hevet jeg kjøpet og gikk for et Ati X800pro og er strålende fornøyd. Det yter jevnt over kjempebra, og alt går knirkefritt. Kortet er også mye mer stillegående enn GT kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå