Gå til innhold

fallout2 sanfransisco

Anbefalte innlegg

er kommet til sanfrancisco og har ikke peiling på hvordan jeg skal komme meg til enclave. jeg sendte all fuel'en til hubologistene, men jeg vet ikke hvordan jeg letter i romskipet deres. AHS-9 ville ikke ha noe med meg og gjøre. og hvordan kurerer jeg jet addiction når alle i vault city er døde, og hvordan blir jeg kvitt buffout addiction.

kan jeg lette ifra en vertibird i navarro om jeg dreper de i den basen?

og hvordan kommer jeg til sierra army depot når jeg ikke får lov til og gjøre wright oppdrag, jeg er ikke made man noe sted.

dette ble visst litt mye på en gang. please ikke svar hvis noen allerede har svart med mindre du mener du har ett bedre svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan svare på en del spm.

1: Hvilken enclave snakker du om? Plattformen?

2: Har hørt at jet addiction kun kan kureres av noen folk man kan møte ett eller annet sted i noen fjell. Aner ikke hvor. Alternativ er char. editor.

3: Nei du kan ikke lette med vertibird (dessverre).

4: Jeg tror Wright folkene er eneste måten å komme til Sierra.

Lenke til kommentar

gidder ikke cheate... eneste cheaten jeg bruker er og jekke ned game difficulty ifra normal til easy når jeg trenger 20% mere på science, doctor eller noe slikt :smile:

har buffout og jet addiction, nå som hele vault city er utslettet er det ikke antidote noe sted, myron er og dau. er det fjell i fallout2?

ok, drepe wrightfamilien og se om han fyren har ett kart noe sted.

enclaven jeg snakket om var plattformen ja, vet du hvordan jeg redirecter fuel'en til hubologistene bort til tankbåten istedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...