Neptun_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei. I dad stappa jeg inn en dvd-brenner der dvd-rom'en opprinnelig var. Dvd-brenneren er av typen BTC DVD+R/RW CD-R/RW Writer. Når jeg og min kamerat skulle innstallere programvaren, reagerte ingen av stasjonene. Vi prøvde også med Max Payne 2, men ingenting skjedde. Har noen tips? Hva i huleste kan gjøre at begge delene konker ut når jeg bytter ut dvd-rom med dvd-brenner? Trenger virkelig et par tips nå Edit: Er det mulig det har noe med hvilken sone å gjøre? Har ingen sone på de for øyeblikket Endret 4. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Husket du på å sette master/slave da? (hvis dem sitter på samme kabel da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 DvD-brenner er lagringsmedier og hører hjemme i lagringsmedier kategorien og ikke Annet om hardware. Flyttes dit Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Husket du på å sette master/slave da? (hvis dem sitter på samme kabel da? Ja.. Er det noen som har svar? Kjipt at jeg ikke får kjørt noe som helst på begge stasjonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå