knutby Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Prøver å komme i kontakt med noen i fra Tyskland, men sliter litt med navn.. vet at noen her kommer fra Tyskland og kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tror ''fur'' kommer fra Tyskland. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fur har tyske foreldre elns. han tar iallefall tysk som pirvatist på skolen min Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Fur har tyske foreldre elns. han tar iallefall tysk som pirvatist på skolen min Da kjenner jeg en som gikk på skolen din. Ikke Fur han traff jeg i bursdagselskapet hans. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har bodd 3 år i tyskland, nettop kommet hjem, hvis det kunne hjelpe på noe vis Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg kommer ikke fra Tyskland. Nå kan du utelukke en til. Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg er tra tyskland hva er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå