BMP Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei! jeg ser at det nettopp har vært et slikt tema i forumet men jeg trenger svar på noe mer. Har nettopp kjøpt meg en Ibook 12" (12" 1,2 GHz G4, 30 GB harddisk, 256 MB RAM, CD-brenner/DVD-leser ) og skal oppgradere den med 512 ram. På epplehuset i Trondheim sa de at jeg ikke kunne kjøpe Kingston ValueR DDR SO-DIMM PC2700 512MB Non-ECC, 2.5V, 64M x 64, 200p, CL2.5 fra komplett .no, for minne med artikkelnr KVR gikk ikka an å bruke. Det måtte være KTA og de koster 1690,- på macbutikker. Er det noen som kan hjelpe meg å finne riktige brikker til under 1000,- gjerne med linker slik at det er lettere for meg å finne riktig brikke......... mvh bmp Endret 4. januar 2005 av BMP Lenke til kommentar
newbe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://www.crucial.com/store/listparts.asp...Hz%29&submit=Go Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Med andre ord: Denne vil fungere? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113661&view=detailed Lenke til kommentar
BMP Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Thank You! you almighty Gods! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 _Xander: den vil nok fungere som bare det. Crucial har også et godt rykte i mac-miljøer, av en eller annne grunn. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Siden ejg da bestiller meg en iBook _IKVELD_!!! Så bestiller jeg like så godt den brikken jeg da.. Tusen takk Cybbe.. Og takk BMP for at du startet tråden rett før jeg kom inn hit for å starte en helt lik en. =þ Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Er vel liten tvil om at det er mange flere reklamasjoner på Crucial sine brikker vs. Kingston sine. Er ikke uten grunn at Prolyd (Norges største leverandør av mac/audio utstyr til profesjonelle studio) har byttet fra Crucial til Kingston. Endret 11. januar 2005 av Wiesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå