Launch Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du får ringe og høre om de kan finne ut lakk koden, de bør vite hva de har plukket deler fra. Det er mest sansynlig at det er standard orginal lakk og er døren grå så skal det godt gjøres at det ikke er samme som du har. Er det løse deler du har sett på eller må skru av selv fra en hel bil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Fant hos www.bruktbildeler.com/, siden de hadde 2-3 høggeri i området rundt Gjøvik hvor jeg bor.. Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ei hadde en ufrivillig sammenkomst med ei gammel dame 2 uker før jul, det var hennes skyld, kasko har ei ikke på bilen. Men ei fikk beskjed fra oppretteren at hvis ei kunne dokumentere at ei trengte bil i forbindelse med jobb så sku leiebilen stå klar dagen etterpå. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jupp, så ond er verdenen at du ikke får leiebil visst du ikke har det under forsikringen din. forsikringen til den som koliderte med din bil, skal bare dekke dine skader, om du blir fri for bil i 10 år grunnet det.. gir dem seg faen i. Synd, men sant.. Kasko, det sies å ha kasko på bil under 150 000 kr er bortkastet. . Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Lakk-koden står på et klistremerke på blikket under bakluka. Mulig der er et panel du må pirke av før du ser det. Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) kasko har ei ikke på bilen. Men ei fikk beskjed fra oppretteren at hvis ei kunne dokumentere at ei trengte bil i forbindelse med jobb så sku leiebilen stå klar dagen etterpå. fikk leiebil ei... Endret 6. januar 2005 av GreenBeret Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Snakket med forsikringsselskap og en oppretter i dag, kunne komme dit i morgen, så skulle de se om de klarte gjøre bilen kjørbar vertfall (dvs tette lekasjen og slikt). Dette skulle forsikringsselskapet hans visstnok dekke. Fant også ut at man kunne få leiebil dersom man kunne bevise at man trengte bil i jobben, slik som GreenBeret sier, men dessverre har jeg ingen jobb.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sikker på at selskapet ikke sier seg fornøyd med oppretting av dørene og ferdig med det? OT: Hvem er rypa i avataren din? Likner på Synnøve Skarbø. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kasko, det sies å ha kasko på bil under 150 000 kr er bortkastet. . Heeeey Har kasko på min bil, men har vel ikkeno valg hvis du har lån på bilen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kasko, det sies å ha kasko på bil under 150 000 kr er bortkastet. . Synes at det var rimelig greit tidligere i år jeg da. Sparte 6000 kr på det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kasko, det sies å ha kasko på bil under 150 000 kr er bortkastet. . Heeeey Har kasko på min bil, men har vel ikkeno valg hvis du har lån på bilen? sansynligvis må du ha kasko om du har bilen som sikkerhet for lån Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ant også ut at man kunne få leiebil dersom man kunne bevise at man trengte bil i jobben, slik som GreenBeret sier, men dessverre har jeg ingen jobb.. smile2.gif da blir det litt verre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Sikker på at selskapet ikke sier seg fornøyd med oppretting av dørene og ferdig med det? OT: Hvem er rypa i avataren din? Likner på Synnøve Skarbø. Det som skulle fikses idag var bare å rette opp døra litt, siden den er skeiv og spriker på toppen. Bulken tror jeg ikke blir gjort noe med. I tillegg skulle dem taksere skaden, dvs det som har blitt skadet på framdør, bakdør og bakskjerm. Får se hva som skjer, ryktes den kunne hentes om en time ellerno. Sjekker slike folk om det er noe mer usynlig skade på bilen..? Husker jeg leverte Audien til muttern på merkeverksted for taksering og reperasjon, etter at noen kjørte i bilen bakfra. Da jeg gikk for å hente den, hadde de bytta støtfangeren, mens alt annet hadde de tydligvis ikke sett, og blant det de ikke så var en rimelig synlig bulk i bagasjelokket. Edit: Rypa i avataren er jeg litt usikker på hva heter, men hun bor i Trondheim tror jeg.. Endret 7. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kasko, det sies å ha kasko på bil under 150 000 kr er bortkastet. . Synes at det var rimelig greit tidligere i år jeg da. Sparte 6000 kr på det. Hvordan så det regnestykket ut? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Nå lekker den ikke vertfall. De fikk pressa inn døra slik at den ikke spriker og vann kommer inn. Taksering fikk jeg ikke vite noe om, måtte visst sendes inn til noen som måtte godkjenne det. Menmen, nå er den kjørbar vertfall (tror jeg). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Kasko, det sies å ha kasko på bil under 150 000 kr er bortkastet. . Synes at det var rimelig greit tidligere i år jeg da. Sparte 6000 kr på det. Hvordan så det regnestykket ut? Totalt kostet skaden litt over 8000 kr, jeg betalte selv bare litt over 2000 kr. Dette var da en bil som pappa eier, men som har forsikring for folk under 24(?) år. EDIT: Mistet heller ingen bonus. Endret 7. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Edit: Rypa i avataren er jeg litt usikker på hva heter, men hun bor i Trondheim tror jeg.. Aldri sett henne på byen, har du noen adresse hvor jeg kan treffe henne? Gleder meg til min bil blir taksert, blir spennende å se hva det ville kostet å reparere Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Modifisert. Endret 8. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
ametyst Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg er "rypa" i avataren - hadde satt pris på om jeg ble spurt neste gang før bildet ble klistret opp i et tilfeldig forum. (Takk for tips fra medlem her inne ) Det forsvinner nok raskt nå, tenker jeg. Jeg tar noe ekstra matte som selvstudium ved HiO mens jeg jobber her oppe fordi det kreves for å fortsette på 4de året på NTNU... -Og jeg har vært på byen stort sett hele vintern jeg... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hm, jeg skjems.. (saken ble tatt opp privat) Du kan få le av at jeg har krasja bil da.. Kan forresten opplyse om at den overlevde turen til Gjøvik, og at jeg fant et parkeringshus borti gata her der jeg parkerte den. Så får man ringe forsikringsselskapet igjen på mandag og høre hva som skjer videre. Endret 8. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå