Just_blank26 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har lett litt etter en glassdør til Cooler Master Cavalier (CAV-T01-UW) nå, men det virker nesten ikke som de selges alene. Det er mange steder du får kjøpt hele toweret m/glassdør, men jeg finner altså ingen steder som selger bare en glassdør. Noen som vet om et sted? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og med glassdør mener du plexiglass? Har ikke sett plexiglassdør til noen av coolermaster kabinettene... hvis du skal ha plexi på sidedøren må du nok sette inn selv Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har lett litt etter en glassdør til Cooler Master Cavalier (CAV-T01-UW) nå, men det virker nesten ikke som de selges alene. Det er mange steder du får kjøpt hele toweret m/glassdør, men jeg finner altså ingen steder som selger bare en glassdør. Noen som vet om et sted? glassdør hørtes noe helvetes tungt ut, tror nok du får klare deg med vanlig plexiglass jeg. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hehe, ja, plexiglassdør mener jeg (glassdør var bare en litt n00bish måte å si det på). Er det vansklig å skjære til å sette inn selv? Er redd for å drite meg ut å ødelegge den ene døren jeg har til toweret. Hmm... det er ingen mod veteraner som tilfeldigvis sitter der ute med verksted og utstyr? Endret 4. januar 2005 av Just_blank26 Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det utstyret du trenger er en dremmel/dremellignende eller stikksag, dremmellignende verktøy koster 200-300 kroner på clasohlson, windowkit finner du på www.microplex.no Det er ikke fryktelig vansklig å sette inn vindu, bare pass på å være nøye når du skjærer, og slip kantene så du ikke ødelegger låselista til plexi plata Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Ok, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå