Gå til innhold

Glassdør til Cooler Master Cavalier

Anbefalte innlegg

Har lett litt etter en glassdør til Cooler Master Cavalier (CAV-T01-UW) nå, men det virker nesten ikke som de selges alene. Det er mange steder du får kjøpt hele toweret m/glassdør, men jeg finner altså ingen steder som selger bare en glassdør.

Noen som vet om et sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lett litt etter en glassdør til Cooler Master Cavalier (CAV-T01-UW) nå, men det virker nesten ikke som de selges alene. Det er mange steder du får kjøpt hele toweret m/glassdør, men jeg finner altså ingen steder som selger bare en glassdør.

Noen som vet om et sted?

glassdør hørtes noe helvetes tungt ut, tror nok du får klare deg med vanlig plexiglass jeg.

Lenke til kommentar

Hehe, ja, plexiglassdør mener jeg (glassdør var bare en litt n00bish måte å si det på). Er det vansklig å skjære til å sette inn selv? Er redd for å drite meg ut å ødelegge den ene døren jeg har til toweret. Hmm... :hmm: det er ingen mod veteraner som tilfeldigvis sitter der ute med verksted og utstyr? :whistle:

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar

Det utstyret du trenger er en dremmel/dremellignende eller stikksag, dremmellignende verktøy koster 200-300 kroner på clasohlson, windowkit finner du på www.microplex.no

Det er ikke fryktelig vansklig å sette inn vindu, bare pass på å være nøye når du skjærer, og slip kantene så du ikke ødelegger låselista til plexi plata

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...