loddebolten Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 dritkjiiipt... fikk et nytt Asus A7N8X deluxe E og etter at jeg starta opp og ikke fikk skjermbilde og ikke noe pip ..kun drev og vifter gikk...så oppdaga jeg en pinne i AGP slotten som ser ut til å stikke ut nede i bunn av slotten..radeon 9600xt kortet har jeg sjekka med lupe og kontaktene har ingen defekter som kunne foråsake det greiene der...kan ikke fatte at jeg skulle ha klart det der sjøl..det er jo bare en måte å sette i et AGP kort på...(gjort det oftere en jeg kan telle...).. frykter å få problemer med garantien...noen som vet hvor jeg står med tanke på å få et nytt...?(reagerte litt på at gameporten mangla i eska..og en jumper var bøyd sidelengs..også..) Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 prøv å få den ut med en nål, måtte jeg med min SE t630 da jeg satt sim kortet i feil Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 går ikke...prøver jeg det og riper opp noe mer fyker ihverfall garantien....dessuten er et slikt kort uansett og betrakte som defekt... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vel visst den ligger vrangt til.. ikke rør noe, ta kontakt med nettbutikken, få RMA nummer, send inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå