Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Part 4 av Mesh does HL2 kom igår, så sjekk den ut Her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hmm.. ingen som har sett denne? Laster den ned nå iallefall Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Synes de tre tidligere var bedre Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Enig med TheDarkListener. Den var litt kort. Noen få høydepunkt her og der bare. Får vente på neste Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gleder meg til siste videoen. Kommer det expansion til d3? isåfall blir det sikkert fete filmer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er kommet en julespesial for Doom 3, sjekk ut siden deres.. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Synes de burde stoppet ved DooM 3 videoene, synes de var mest underholdende hvertfall. Eller de burde lage video av ett mer skremmende spill enn Half-Life 2. De burde så absolutt laget en av Mesh som spiller "The Thing", ett gammelt men sykt skremmende spill! (Jeg ble hvertfall skremt av det ) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Synes de burde stoppet ved DooM 3 videoene, synes de var mest underholdende hvertfall. Eller de burde lage video av ett mer skremmende spill enn Half-Life 2. De burde så absolutt laget en av Mesh som spiller "The Thing", ett gammelt men sykt skremmende spill! (Jeg ble hvertfall skremt av det ) Synes også de bør stoppe snart. (om ikke tidligere), før det blir alt for kommersielt. (slik som Michael Moore begynner å bli; kommersiell). Synes ikke The Thing var noe skummelt i det hele tatt, jeg. Men kult var det. La meg se.... Lighthouse var et ganske creepy spill. (gammelt nå da, men fortsatt creepy. Et slags Myst-spill, med rendret grafikk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå