Gå til innhold

Problemer med 100% høyde

Anbefalte innlegg

Holder fortiden på å videreutvikle min webside.

I den forbindelse har det oppstått noen problemer i Firefox.

Etter en post på norskwebforum viste det seg at ikke alle har dette problemet. Men hos meg ser det ihvertfall slik ut.

Har lest

http://www.paradoxia.org/2004/10/12/100-hoyde og sidene det blir linket til. Men sliter fortsatt med det.

Hvorfor er det bare noen få som ser denne feilen i Firefox? Og hva er feilen? :)

Jeg har 1.0, de har 1.0...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bilde hjelper lite, vi må se kode!

Imidlertid kan det se ut som du har floatet ting i forhold til hverandre, og da må du «cleare» dette ved å legge en <hr style="clear:both; visibility:hidden;"> nederst i container-diven, eller i innholdsdiven om det er der elementene er floatet (om dette i det hele tatt er tilfelle).

Lenke til kommentar
trodde dere skjønte at det var snakk om bareare.net

da url på bildet viser det :p

Hvorfor ikke bare linke til siden..? :ermm:

For meg ser siden fin ut, BTW. Edit: Oja, det er etter de 100% den ser ødelagt ut. Har du prøvd å legge til <hr>-med style-attributten jeg skrev i forrige post?

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Takk, det klarte jeg faktisk selv.

En annen metode er å bare sette et bakgrunnsbilde i body, og sette det til å repetere seg nedover. Øverst kan du legge en div med et «toppbilde» som inneholder toppen av containeren. Litt slik som jeg har gjort på sida mi. Link på www-knappen.

Lenke til kommentar
Men noen formening om hvorfor problemet kun oppsto hos enkelte folk, som kjørte samme versjon av nettleser?

Hvis du tenker på at jeg sa at det fungerte greit i stad, så gjorde det ikke det likevel - se edit.

Om det ikke var det, kan jo forskjellige versjoner og lignende spille inn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...