Gå til innhold

Nybegynnerguide til Webutvikling

Anbefalte innlegg

@Goscinny: La til programmet. Om den er sticky eller ikke er det ikke jeg som bestemmer, men nå er den hvertfall i oppslagsverk-tråden. Tror nok at flere ville sett den om den var sticky dog....

@AfroDude: Var egentlig enig i alle punktene dine og endret guiden deretter. Takk..

@Orsus: Tok like så godt med diskusjonen her fra forumet!

@Loomy: La til Nootepad++ og litt mer info under ordforklaringen om WYSIWYG-programmer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

@Decline: Har nå endra litt så både "kode-programmene", FTP-programmene og design-programmene har lik fokus. Har desverre selv bare prøvd photoshop så setter pris på at andre bidrar litt når det gjelder programmer som kan brukes til layout/design. Gjernbe også flere guider angende design/layout.

@orsus: Navn endret.

@Goscinny: Takk. Tror nok flere vil få nytte av den da..

:)

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
Setter denne sticky jeg=)

Men forsatt, forsett å jobb på guiden :)

Hvorfor ikke bare legge den til i oversikt over artikler, og innfri den politikken som ble satt her om at det ikke skulle være så mange stickies i WDS (som en ellerannen moderator fant ut)..?

Lenke til kommentar
Gratz med vellfortjent sticky! Men du kan jo ta med litt kort om webhosting? Er greit å ha med?

Sjekk her du :)

Joda, men er greit å ha litt om det her.

"En webhost, er en som oftest en bedrift som har siden din på sine egne servere, og bla bla bla, 5-6 linjer. MEr informasjon finner du her."

Bruker vennlighet er en fin båt, jo mindre en må gjøre, jo bedre :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare legge den til i oversikt over artikler, og innfri den politikken som ble satt her om at det ikke skulle være så mange stickies i WDS (som en ellerannen moderator fant ut)..?

ligger i oppslagsverket gitt.

Synes det ble stygt med ny sticky :( men må vel bare bli vant til det.

Forhåpentligvis vil folk bruke den nå å ikke komme med posts som lære seg css og divs osv... og veien til en hjemmeside :w00t:

Får finpusse litt på den.

Og som Henrik (muligens) påpeker bør den xhtml? delen oppdateres.

Om jeg ikke husker feil kom den tråden som refereres til litt ut av kontroll, og har ikke fått med seg de nyeste punktene. Tror ikke det skulle være no problem med å finne artikler som tar opp problemer xhtml kan by på :)

Lenke til kommentar

Stickies hjelper ikke nevneverdig uansett.

De fleste som har et problem, legger inn en tråd, slik at de kan få direkte hjelp eller link til et sted der det står hva de må gjøre. Å lete selv er nedprioritert.

Dessuten var det ikke pent med en ny sticky.

Lenke til kommentar

@B|Real: Skal fortsette å oppdatere så godt jeg kan. Fint med tilbakemeldinger fra andre brukere.

@Eirikeb: Tok med litt om webhost

@Henrik Lied: Vet at det er mange som mener at XHTML ikke er nødvendig, men jeg har med dette ettersom mange brukere kanskje syntes dette er bedre for dem. Ikke fordi det er helt nødvendig. Se også ordforklaringen i guiden.

@Marvil: Den har faktisk ligget i oppslagsverk-tråden en god stund, men jeg har på følelsen av at den ikke ble sett av så mange da det dukket opp tråder som omhandlet mye av det som sto forklart her. Hva som gjøres med den er ikke opp til meg så det får moderatorene bestemme. Det viktigste er jo at folk får bruk for den.

@orsus: Tok bort lenken til tråden her på forumet.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
men jeg har på følelsen av at den ikke ble sett av så mange da det dukket opp tråder som omhandlet mye av det som sto forklart her

Joda, men 90% av postene som ligger i oppslagsverk lider vel samma skjebne.. :)

Ja, du har vel rett. Moderatorene/styret på avgjøre hva som skjer med denne tråden :)

Lenke til kommentar

Enig. Var ikke klar over at det var en slik ordning på WDS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...