MC60 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 En venn av meg har fått en SE K500. Kameraet er bra, men når han filmer, blir bildet helt "kornete" når man ser på resultatet etterpå. Noen som vet om dette er en feil med telefonen eller noe annet? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Video på mobil er helt elendig, og det har vært slik på de K500 jeg har vært borti også (før øvrig så godt som alle, om ikke alle jeg har vært borti har vært slik...) Lenke til kommentar
hawo1 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har også k500.. Hav forventer du egentli av et videokamera(!) i en liten telefon...? Er akkurat samme kamera som på k700 og de alle telefonene såm har det.. Lenke til kommentar
jansv Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 videoer filmet med k500i blir veldig kornete visst du beveger mye på mobilen, (når du filmer) men viss du holder den rolig så bli det faktisk ikke så dårlig... Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er sånn med omtrent alle mobiler nå til dags... er bare en _liten_ tlf med VGA-kamera, så mer kan enn ikke forvente.. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 har k500i var jo ganske bilig! Syntes det er kjempe bra til en billig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå