knutigro Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei, Vet ikke om det er rett å plaserer dette under hovedkort. Jeg har en MEDION bärbar pc. Tidligere brukte jeg det innebygde modemet for å koble til internet, men etter en reise har jeg innstallert ulike koblinger, et ADSL-modem og internet via nettverk. Nå skulle jeg igjen forsöke koble til internet via modemet er et problem oppstått. Når jeg trykker "koble til" kommer inget modemsignal men i stedet en feilmedling som sier noe sånn som at COM porten min er opptatt eller at modemet er feil konfigurert. Som lösning foreslår Windows XP at det er et annet program som kanskje bruker internetkoblingen. Jeg har forsökt endre alle mulige slags innstillinger men ingenting har löst dette. Det innebygde modemet mitt skal tydeligvis bruke COM-port 3, men når jeg går inn i enhetsbehandleren og COM/LPT porter får jeg bare fram en COM-port (COM-1). Det burde vel komme fram minst 3 COM-porter der? Er det noen som kan ha en ide om hva som kan ha skjedd? knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå