Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hindre søster å laste ned!

Anbefalte innlegg

hei.

har en søster som sitter med en Mac, og laster ned musikk til alle døgnets tider.

hu bruker et program som heter Limewire elns.

dette gjør det veldig vanskelig for meg å spille Cs, ettersom jeg får ping helt oppi 900, og cl_fluspacket ting hele tia!

har prøvd å spørre pent, men det nytter ikke, så nå har jeg tenkt å gå litt mer drastisk til verks. så det jeg lurer på er: er det noe program jeg kan legge inn på min/hennes pc for å hindre at hu får lasta ned, evt stenge noen porter.?

hu skal fortsatt ha tilgang til msn og nettsider.

dere syns kansje jeg virker litt slem å egoistisk, men det stemmer nok ikke helt. (litt, men ikke helt :roll: )

siden jeg spiller ganske sjelden cs, og hu laster ned hele tia. så er dette bare rett å rimelig syns jeg! :innocent:

Endret av The_Darkness
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow. utrolig mange svar på kort tid gitt! =)

vi er kobla på en router, så kansje det er noen porter der jeg kan stenge, men har ikke peiling på hvilke.

nappe ut kabel, eller disable kort er uaktuelt, ettersom det skal virke som om limewire ikke fungerer, mens msn osv fungerer fint!

slik at det ikke kan spores tilbake til meg! :woot:

Lenke til kommentar

Som andre har sagt så kan net limiter begrense hastigheten som går inn og ut av maskinen. Men net limiter funker sikkert ikke til mac. Så du må finne et program som begrenser hastigheten. Da funker fortsatt limewire men det går sakte. Har gjort det med broren min (Windows).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...