Palpantine Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg har et Audigy player kort og win2k. I RealOne blir lyden enkelte ganger bare borte etter et par sekunder eller noen minutter. Det eneste som hjelper er å starte filmen/sangen på nytt. Dette skjer også i Black and White og Emperor: Battle for Dune. Det forekommer sikkert i flere applikasjoner også, men jeg har ikke merka noe. Jeg har aldri mista lyden i JKII, eller Media Player. Det som er , er at jeg hater Windows Media Player og synes RealOne er mye mer behagelig å ha med å gjøre, men, ja......... Jeg har prøvd å installere patchen som ligger på Creativesidene, uten at det endret noe. Jeg har for øvrig Creative Inspire 5.1 5700, uten at jeg tror det har noe med saken å gjøre. Jeg bruker den digitale utgangen på lydkortet. ER det virkelig noen som vet hva dette kan være eller kanskje har klart å redde seg fra denne irritasjonen selv? [ Denne Melding var redigert av: Palpantine på 2002-06-09 21:39 ] Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 har det alltid vært sånn med audigy kortet??? hvis ikke så kan du prøve å formatere og reinstallere win. eller finne ut hvilke forandringer du evnt har gjort før det begynte å skje. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Ser ut som en driver konflikt.. skjekk den ut Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 formatere... sukk.. det orker jeg ikke. Jeg er lei av å gjøre det vær uke. Hvordan skal jeg finne ut om det er en driverkonflikt? Hva slags enhet er det mest sannsynlig at den kriger med? Jeg har ike installert onboard lydkort engang, så jeg tror ikke det er det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 har du disablet onboard lydkort i bios,høres ut som irq problemer. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå