Gå til innhold

Får Snart Xt Pe og....

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle til å si det, det finnes ingen standard for MTBF, derfor er det ikke noe å bry seg om, kjøper du fra et kjent merke gjør du nesten uansett et godt kjøp, hvis du kjøper en som har litt for mye watt vill den da jobbe med mindre % av total ytelse og derfor lage mindre varme og støy.

Og vær så snill, trådstarter : " Hvem best ?" , skal ikke si jeg er en verdensmester på rettskriving akkurat.. men du kan jo i det minste prøve..

Edit : 80.000 timer er ca 9år+

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Mpx har nå sagt at jeg ikke får sendt et xt pe kort likvel mot bytte av mitt defekte x800 Pro kort.......Dette er dårlig mpx :mad:

Det minste de kunne gjort var å hinte til dette at jeg måtte betale extra for dette kortet.

Dette er veldig komplisert og handler om at mpx skylder meg nesten 500 kr også så jeg at hvis de sendte meg et Asus Xt Pe kort i posten så betalte jeg porto for x800 Pro kortet mitt og xt pe kortet aka ( 750 kr ) og det er bare 250 i fra 1000 ,- som xt pe kortet koster mer....... Når de snakker til deg som alt er i orden så trodde jeg dette faktisk gikk...

Flaks at jeg var extra nøye å spørre i den siste mailen for da fikk jeg jo vite dette før jeg sender kortet !

x800 Pro kortet er sendt inn 1 gang før der de ``bare`` testet det i looping og 3dmark03 ( Det er jo helt blåst å kunne avgjøre om et kort har pixsel feil og .wma feil i seg......

Mpx Dere Har Nettop Mistet En Stor Kjøper :thumbdown:

Lenke til kommentar
X800 Pro kortet er sendt inn 1 gang før der de ``bare`` testet det i looping og 3dmark03 ( Det er jo helt blåst å kunne avgjøre om et kort har pixsel feil og .wma feil i seg......

Mpx Dere Har Nettop Mistet En Stor Kjøper :thumbdown:

Pixel-feil?? mener du pipeline-feil?

.wma feil? Er ikke det et lydformat da, har vel ikke noe med skjermkort å gjøre det? :p

Lenke til kommentar

Jeg har nå:

P4 2,53/533 CPU

X800 XT PE

2 stk DVDR/CDR

4 stk HDD

1 stk kabinettvifte

Byttet nettopp fra Radeon PRO 9700 (som plutselig tok kvelden etter å ha kjørt i nesten 2 år med Zalman vifteløs kjøler) til X800 XT PE, og da ble det for mye for min 350W PSU. Først var det null skjermbilde, og etter et par reboots nektet å boote i hele tatt. Satte inn en 400W PSU, og systemet kjører fint nå.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor mye den bZerk psu'en støyer ?

Skal oppgradere snarlig og har hele tiden tenkt på NorthQ psu, men nå ble jeg jo litt nysgjerrig av kommentaren her om at den kan "bråke", plus de positive kommentarene om bZerk psu'en som gir mye for pengene....

Så da må jeg jo spørre; Hvordan er bZerk psu'en på støy ? (Jeg satser på et ganske stille oppsett, men har liksom ikke så veldig lyst å betale en tusing for ny psu :cry: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...