Gå til innhold

Får Snart Xt Pe og....

gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg får snart xt pe kort og lurer på om min tagan 330 Watt holder midlertidig til dette oppsettet :

1 x Amd Athlon Xp 2400

1 x Msi KM4V-M

1 x x800 Xt Pe

2 x Twinmos 3200 DDR Ram

2 x Dvd/cdrom/brenner

2 x Harddisker

1 x Kabinett Vifte

1 x Floppy

Kan dere recommende en strømforsyning som skal brukes til dette oppsettet snart :

AMD 64 3500+

Gigabyte GA-K8NSNXP-939 eller ASUS A8V-E Deluxe

3 x Twinmos 3200 512 mb DDR RAM( Hvem hovedkort funker de best med ? )

2 x Dvd/cdrom/brenner

2 x Harddisker

1 x x800 Xt Pe

1 x Floppy

5 x Kabinett Vifter

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker nå om mitt nåverende oppsett ........ Vil denne være bedre kanskje (denne skal også til mitt amd 64 oppset ``står ovenfor`` ) http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33893

Siden den strømforskyningen der ikke er inne nå og jeg får kortet om ca 7 dager toppen så lurte jeg på om dere kan fine en strømforskyning til meg som yter 480 watt og koster max 1000 ,- .......

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

NorthQ lager meget gode sstrømforsynger etter min mening, og jeg har hørt mye skryt om de og fikk NorthQ anbefalt da jeg skulle oppgradere.

Du kan jo ta en titt her, har en 4001SE selv og er storfornøyd! Vil tro at 400W holder lenge til en XT PE maskin.

Jeg har jo A64 3400+, 4 harddisker + 1 DVD brenner + floppydrive, X800PRO VIVO og 1024 MB RAM på en sånn 4001SE uten noe problemer.

Edit: BBcode feil fikset

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Tagan 330 Watt skal klare å drive den gamle PC-en ja ;)

Angående ny strømforsyning til den nye PC-en, er jeg ikke så sikker på at jeg vil anbefale NorthQ-en. Jeg har den selv, men personlig syns jeg den bråker (!), noe som sikkert er resultat av at PSU-en blir varm pga mye forbruk i prosent av PSU'ens kapasitet som brukes på mitt A64 3400+ oppsett med GF GT6800, 1HDD, 2RAM-brikker og en kabinettvifte... og den har ikke særlig mange ampere på 12v linja... ikke det at det har bragt med seg problemer for meg, men jeg var litt usikker når jeg kjøpte den...

Men for all del.. den fungerer jo. Men Tagan 480 er jo selvfølgelig bedre ;)

Endret av eXZire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...