Sh1z Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) #emnetittel endret slik at den beskriver tråden bedre# Hei folk, jeg har fått et stort problem med pc en min, plutselig slår den seg av og på! Hjelp!! Hva kan dette være ? Trenger all hjelp jeg kan få, det er ikke et virus, har virus sjekka mange ganger, no galt med hard disken?? Please hjelp.. julian... Endret 4. januar 2005 av It's me Lenke til kommentar
Mith Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det hjelper veldig med mer info som feks. OS RAM (type/mengde) Når skjer det Feilmeldinger Hovedkort Skjermkort Rare lyder Når startet det Service packs Drivere Tempraturer osv osv. Jo mer info du kommer med jo lettere er det å finne feilen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sasser/Blast-worm, høy temp på CPU eller for liten strømforsyning kan være noen av årsakene så hvis du hadde gitt litt flere opplysninger så hadde sikkert det vært til hjelp! Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Minne : 512 Skjermkort : ATI Radeon 9200 Prosessor : AMD Athlon XP2800+, MMX, 3DNow, 2.1 GHZ Lydkort : Realtek AC97 Audio Problemene kan skje når som helst, er ikke no fast program eller spill dette skjer.... Julian.... Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har hatt det samme kjøret i over 2 uker nå... Det var Hardisken min som var hærpa. Har byttet den nå og alt funker greit. Sier ikke at det er disken din som er ødelagt, men det er en mulighet for at det er en hardware feil mest sansynlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 har du mulighet for å sjekke temperaturen på maskinen? det kan jo tenkes at CPU blir for varm elns... Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Pc'en er jo nermest ny da, kjøpte den til konfen, 21 mai 04, dessverre har jeg ikke mulighet til å sjekke tempen! Om det er hard disken blir jeg mad Jeg har netopp tadd recovery...Hvis den er herpa sliter jeg... Orker lissom ikke innstallere ALT på nytt igjen... Julian.... Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 En kompis av meg hadde samme problem, det var pga dn var for varm. Hjelper det kanskje at jeg fjerner kabinettet en stund?? Julian... Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 eller lar den hvile seg? O_o eller setter inn en ekstra vifte? Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 La den vile seg? Pc'er er jo ikke skapt til å være på 3-4 timer per dag. Tror jeg går får å fjærne selve kabinettet...Men skall fixe ei vifte til også Takker å bukekr folkens Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Pc'er er jo ikke skapt til å være på 3-4 timer per dag. Nei, du har helt rett. PC'ene er skapt for å stå på døgnet rundt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 La den vile seg? Pc'er er jo ikke skapt til å være på 3-4 timer per dag.Tror jeg går får å fjærne selve kabinettet...Men skall fixe ei vifte til også Takker å bukekr folkens Ehh, jo... En PC skal ikke ha problemer med å stå på en uke i strekk uten reboot Lenke til kommentar
wilai Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 eg trur det er noge galt med PSU en venn av meg hadde samme probleme men han bytte psu sin og funke fint etter på Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 bruk speedfan... søk på "speedfan"i google og last det ned så kan du sjekke temps! Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 PSU?? Forklare hva PSU er? Koster det mye? Skall laste ned Speedfan Julian... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 En PC skal ikke ha problemer med å stå på en uke i strekk uten reboot En uke? Min har stått på i 47 dager og 12 timer nå uten reboot. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 En PC skal ikke ha problemer med å stå på en uke i strekk uten reboot En uke? Min har stått på i 47 dager og 12 timer nå uten reboot. Ja, men klarer den en uke klarer den mest sannsynlig også 47dager og 12 timer OnT: PSU er strømforsyningen - PowerSupplyUnit! Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 PSU er strømforsyningen til pcen din. koster vel noen 100-lapper... For å sjekke prossesor-temperatur kan du søke på google etter motherboard monitor, der du har muligheten til å sjekke temp. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 For å få en dugandes PSU bør du nok ut med i allefall 400-500! Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm, akkurat nå er dn 43 grader ! Er dettte mye?? Julian... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå