potetgullmannen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hei jeg fikk nettop mitt club3d 6800GT jeg har satt inn kortet, men med en gang jeg setter på maskinen kommer en helvettes høy pipelyd som etterhver blir samstemt med en forferdelig uling.. hva er galt? takk for all hjelp Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 koblet i strømmen til skjermkortet? Sjekket at det sitter ordentlig i? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) det var ikke noe strøm til kortet så vidt jeg kan se :S men er strømmen bare en liten dert? Endret 4. januar 2005 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) ja... følger det ikke med bruksanvisning? Som en annen sa på forumet her en gang : Hvis ikke noe annet fungerer, les bruksanvisningen Endret 4. januar 2005 av w0lla Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 var bare ett lite tysk kort med noen rare ord .. men fant feilen.. var visst ett strømspor jeg hadde oversett! takk for all hjelp Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 såpass var vel en sånn 6pins mini strøm ledning som skal kobles på siden av skjermkortet tar jeg ikke helt feil? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 var en annen 2 pin som var internt på kortet mellom vifte og kort.. trodde kansje den skulle på hovedkortet.. men ja det var en 6 pin som var vanskelig og se ved første øyekast.. + at det er den deilige havfruen og designen på kortet så du ser ikke ut på siden av kortet:P steng denne topicen moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå