Dario Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 vanlig sata har da også 16mb og NCQ: Prisguiden Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 tror ikke man får utnyttet NCQ uten sata2 kontroller? er ikke sikker... Lenke til kommentar
Dario Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 tror ikke man får utnyttet NCQ uten sata2 kontroller? er ikke sikker... ok, noen som kan forklare hva NCQ er og hva det er godt for? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Viss du leser NCQ guiden her på forumet så er det en måte for hardisken å jobbe på. Letteste måten er å forklare det slik. Du er i ein 50 etasjers bygning, mange mange folk skal inn i heisen, og, heisen går drit fort opp og ned og plokker pasasjerer opp uten någen form for system eller ikke, den tar med seg en person, hentere den neste,leverer den og tar med seg neste. Istede for å jobbe slik, har de nye hardiskene med ncq fått et system på det. der de sorterer arbeidsoppgavene, slik at de kjapt og effektivt klarer å fikse oppgaven fortere. dette blei skeve rett før eg sku på jobb og er ein skit dårlig forklaring. men gå på guide og NCQ så finner du en god en Lenke til kommentar
Dario Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Viss du leser NCQ guiden her på forumet så er det en måte for hardisken å jobbe på. Letteste måten er å forklare det slik. Du er i ein 50 etasjers bygning, mange mange folk skal inn i heisen, og, heisen går drit fort opp og ned og plokker pasasjerer opp uten någen form for system eller ikke, den tar med seg en person, hentere den neste,leverer den og tar med seg neste. Istede for å jobbe slik, har de nye hardiskene med ncq fått et system på det. der de sorterer arbeidsoppgavene, slik at de kjapt og effektivt klarer å fikse oppgaven fortere. dette blei skeve rett før eg sku på jobb og er ein skit dårlig forklaring. men gå på guide og NCQ så finner du en god en Tror nok jeg skjønte det, heisen = harddisk pinnen ikkesant? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Lagerstatus: 35 på lager. Varenummer: 305190 Vekt m/emballasje: 2.36 kg Produsentens varenr.: A8N-SLI DELUXE Komplett Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Lagerstatus: 35 på lager. Varenummer: 305190 Vekt m/emballasje: 2.36 kg Produsentens varenr.: A8N-SLI DELUXE Komplett Dette er bra... kanskje jeg skal kjøpe meg et? men jeg trenger cpu og ram og da.. har 3 laper til sammen ) Endret 11. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hmm...nå bør netshop forte seg!! Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 da virker det som om komplett har fått hele lasten. tipper det er et par stykker som må jobbe overtid i kveld Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Vente vente vente... Jeg gleder meg som et barn Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vente vente vente... Jeg gleder meg som et barn Me 2 Lenke til kommentar
jornt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hurra Hadde bare Microplex kjappet seg litt med kabinettet jeg bestilte for 6 uker siden og som skulle bli levert for 5 uker siden, så.. Tror dere det tar lang tid før Komplett blir utsolgt igjen? - Jørn Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sendte mail til netshop om de ville få inn hovedkortet snart også... 14.23 fikk jeg svar om at datoen var 17.01...da var jeg på vei til å avbestille... ...men så 14.24 fikk jeg nytt svar om at de skulle hente de idag og melde de inn i morgen! Bekreftet dato hos netshop er nå 12.01! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Sendte mail til mpx for eit par dager siden, men ingen svar, står fortsatt ubekreftet 01.02. Dei har heller ikkje bekreftet 3200+ inne... Bestilte for ei veke sidan. Korleis kan ein stor bedrift som mpx være så seint ute, når eg les at komplett og netshop får kort i nær framtid? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 oppdatering: hovedkortet mitt ble levert inn til posten idag...tør jeg håpe at jeg får det på døren i morgen? la forøvrig merke til at komplett allerede var utsolgt for både vanlig og deluxe-utgaven! det gikk fort...lurer på hvor mange de egentlig fikk inn... Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Netshop kjøper mye av varene sine fra Komplett. (Kompis jobber på Komplett) Derfor fikk Netshop de idag! Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Hm. Har ennå ikke fått beskjed om at det er selndt fra Komplett. Bare bekreftet. Betyr dette at jeg ikke får det før 1. februar? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, må nok vente til 1. februar bureaucrator Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kan jo bestille fra Netshop da! De har fortsatt 15stk inne! 12.01.05 kl.2123 Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 De har fortsatt 15stk inne! 12.01.05 kl.2123 Det var jeg som bestillte nr. 16 Jeg gikk for SLI utgaven fordi jeg ikke kan vente på Ultra-utgaven, om den i det hele tatt kommer da(?) (A8N-E). Det eneste som plager meg med SLI er den høy-rpm vifta på nForce4-chippen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå