Jc-g Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Her er siste mail jeg har fått fra komplett ang. kortene. De kommuniserer åpenbart ikke så bra med salgsavdelingen sin.. SLI korta shippes fra ASUS til fredag og samme dag shipper XFX 35stk av 6800GT PCI-E og du ligger på 32 plass i køen så det skulle gå bra, så da skal det ikke være så langt unna. Mvh Bjørn Henning Så det er slik det ligger an nå. Håper han mener fredag i dag! Bare å vente og se, med andre ord... Lenke til kommentar
Toggen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ...du ligger på 32 plass i køen så det skulle gå bra, så da skal det ikke være så langt unna. Når plasserte du din ordre? Bare lurer på om jeg i det hele tatt har sjans til å få fra dette partiet i og med at jeg enda ikke har bestillt... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jej, nå har psdata oppdatert ordebekreftelsen, den 28. blir jo bare verre og verre Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ...du ligger på 32 plass i køen så det skulle gå bra, så da skal det ikke være så langt unna. Når plasserte du din ordre? Bare lurer på om jeg i det hele tatt har sjans til å få fra dette partiet i og med at jeg enda ikke har bestillt... Jeg la inn ordre 03.01.05. Skal vel holde hardt å komme inn som 35 i køen nå, med tanke på at jeg var 32 i køen for 4 dager siden... Men det er jo bare å prøve, og evt. avbestille. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Til dere heldige jævler som snart sitter med et rykende ASUS A8N-SLI i hånda, post erfaringer ASAP! Edit: Hvis ikke levrandørene av hardware snart ikke kutter ut papirlanseringer så ringer jeg kjemiske Ali Lenke til kommentar
facedancer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Siste oppdatering på denne fronten: Jeg sendet nettopp mail til komplett angående ankomst for disse kortene. Jeg lurte på hvor jeg stod i denne køen. Svaret var følgende: Korta ble shippet fra ASUS igår :-) Vi har de her i slutten av neste uke og alle vil få sitt kort da :-) Lenke til kommentar
FlinT Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 eg har no bestilt fra articom..har ikke fått noe svar på korti det kommer.. Lenke til kommentar
Toggen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Fra kompletts side: Ingen tilgjengelige i dag. 509 stk 2005-01-15 (Ikke på lager. Bekreftet) Merk ordet: Bekreftet Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Merk ordet: Bekreftet jeg oppdaget det nettopp jeg også! Endelig er ventetiden over. Men, jeg hadde egentlig tenkt å bestille fra netshop siden jeg skal ha noen andre greier derfra også...hmm...håper de også får den inn samme dag...... Lenke til kommentar
Futen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bestilte mitt 21. november, får jeg det ikke blir jeg mycket, mycket frustrerad... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Håper at MSI korta kommer inn før Asus korta:) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Fikk svar på mail fra netshop idag: Vi får inn disse kortene samme dag eller senest dagen etter Komplett :-) Lenke til kommentar
punzel Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 MEN! Vil noen forklare meg SATA2? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Forklare deg sata2 ? Vell sata2 har 300mb/s overførings hastighet, sata har 150.. sata2 støtter også en del ting som kanskje er litt mer interesant, bla NCQ.. det er forsåvidt en artikkel om dette under guider.. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 MEN! Vil noen forklare meg SATA2? SATA2 vil også ha 16 mb cache, mens de gamle diskene med SATA og PATA har bare støtte for 8 mb cache. Tror det er slik. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 som jeg sa bestilte jeg data fra netshop.no i dag. og jeg sendte mail og spørte kortid de trodde jeg ville få dette. bestilte blant annet et Asus A8N-SLI DELUXE hovedkort. hovedkorte skulle komme innen 1-2 uker der, kanskje innen 1 uka viss de var heldige. så det ser jo virkelig lovanes ut Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg har også bestilt fra netshop nå...og de har bekreftet 17.01. Lenke til kommentar
punzel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 SATA2 vil også ha 16 mb cache, mens de gamle diskene med SATA og PATA har bare støtte for 8 mb cache. Tror det er slik. Men kan du koble til SATA til dette hovedkortet? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Litt off topic, men er det noen som vet om jeg kan bruke North q Silent Ice 2 754/940 viften min på 939 hovedkort til Asus (altså ASUS A8N-SLI)? Er alle 754 vifter kompatible med 939 og 940? Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå