fxwz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 har oppstått noen problemer med mmin zen micro! Den er litt for sensitiv når det kommer til ledninga på headsette mitt, hvis jeg bare rører litt på ledningen i nærheten av der jeg koblet den i, så blir lyden skurrete...noen flere som har hatt noe lignende problem? Trodde det var headsettet først, men så prøvde jeg med tre ulike headset og samme problem oppsto! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Garantisak? Ta kontakt der du kjøpte den. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er vel ikke Koss Porta Pro du bruker, vel? Er ganske vanlig med dårlig overgang fra ledning til plugg i disse... Har selv fått nye grunnet dette. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 bruker ikke noe koss portapro nei! har prøvd ut tre headset på mp3spillern og på pcen, og de fungerte perfekt på pcen, men ikke på mp3spilleren! Så det er helt klart noe muffens med headset utgangen (audiojack utgang, heter det det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 audiojack utgang, heter det det? Minijack, tenker jeg. Men da ville jeg gått for Satrucci_s forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå