DeXister Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg har brukt musen i 2 år.. til nå har den funket fint.. Men nå har den starta å svikte! Jeg spiller ganske fint så plutselig stopper musa... da må jeg ta usb kabelen ut og inn igjen og da funker det.. Men den klikker da jeg rører litt på kablen som kommet ut av musen.. da den blir litt vrid på så svikter den igjen.. Noen som vet hva som kan være galt? Endret 4. januar 2005 av DeXister Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kanskje det er på tida å skifte ut musa?? En mus kan desveree ikke vare evig. Hadde lignende problem jeg å, da skiftet jeg bare. Fant ikke ut noen anne løsning på problemet jeg... Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 det er mye klikk med mx-serien, har mx700 selv: USB-inngangen knakk og det ble vanskelig å lade den etter et par måneder. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvor lang garanti har Logitech? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har du Brukt den 500hz fixen på USB-porten ? Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Samme problem her. Akkurat nå sitter jeg å bruker tastaturet for å finne frem her Har også mx300 som har virka plettfritt i 2 år men nå har den bynt å stoppe opp. Jeg la inn 500 hz fix for en uke sia og da begynte problemene. Kan noen sende meg en 125hz usbport? finner ingen steder. koz Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 en mus varer ikke mye lengre enn 2 år, så da må dere kjøpe nye mx 300;) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tror det er en løs forbindelse et sted i eller ved ledningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå