fxwz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 en venn av meg på skolen idag spurte meg om dette idag og jeg sa at det var samma mobil. Men på den brosjyren han hadde fått av Sony Ericsson står det Sony Ericsson k700. Noen som kunne fortelle meg om jeg har rett eller ikke? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 en venn av meg på skolen idag spurte meg om dette idag og jeg sa at det var samma mobil. Men på den brosjyren han hadde fått av Sony Ericsson står det Sony Ericsson k700. Noen som kunne fortelle meg om jeg har rett eller ikke? Det er samme telefonen ja. I kina f.eks heter den K700c. Har personlig aldri skjønt helt dette med i'ene... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 I kina f.eks heter den K700c. Har personlig aldri skjønt helt dette med i'ene... i'en står for International Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det finnes ingen K700. Det finnes K700i. Det finnes K700c. Det finnes hundre tråder om nøyaktig det samme her på forumet. Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 det er vel en liten forskjell. eks. på 7250 og 7250i kunne man zoome på sistnevnte. ikke noe mer. men jeg vet ikke om det er det samme på disse to SE modellene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nokia har vel gjerne en liten oppgradering på "i"-modellene sine. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 det er vel en liten forskjell. eks. på 7250 og 7250i kunne man zoome på sistnevnte. ikke noe mer. men jeg vet ikke om det er det samme på disse to SE modellene. Les min post. Det finnes ingen K700. Nokia bruker "i" som betegnelse på små, ofte kun software, oppgraderinger. SE bruker "i", "c" og "a" som betegnelse på områder og nett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) det er vel en liten forskjell. eks. på 7250 og 7250i kunne man zoome på sistnevnte. ikke noe mer. men jeg vet ikke om det er det samme på disse to SE modellene. Les min post. Det finnes ingen K700. Nokia bruker "i" som betegnelse på små, ofte kun software, oppgraderinger. SE bruker "i", "c" og "a" som betegnelse på områder og nett. ja, nokias idiotiske "oppgraderinger" for å tjene enda mer penger. eks 3310 3330 - lagt til WAP. OT: min 7 mnd gamle K700 sin joystick er begynt å bli litt treg, noen som vet noe jeg kan gjøre med det ? Endret 4. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 I kina f.eks heter den K700c. Har personlig aldri skjønt helt dette med i'ene... i'en står for International Har også hørt det, men leste også her på forumet at det var mange som mente at det ikke gjorde det, så jeg lot være å uttale meg om det. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 I kina f.eks heter den K700c. Har personlig aldri skjønt helt dette med i'ene... i'en står for International Har også hørt det, men leste også her på forumet at det var mange som mente at det ikke gjorde det, så jeg lot være å uttale meg om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå