mintman Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg skulle gjerne fått overført en fil fra en bærbar til en annen på jobben. Filen er en archive .pst fil fra Outlook, men problemet er at den er på 1 GB og jeg må brenne den på over på 2 cd'er. Noen som kjenner et program som kan hjelpe meg med dette? For å avklare et par ting: -Kan ikke overføre over nettverk(for komplisert hos oss) -Nei, jeg har ikke DVD brenner, må bruke CD'er Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 WinRAR, WinZip eller lignende? Da kan du enten komprimere den ned til 1 CD (hvis det går), eller rett og slett droppe komprimeringen og kun splitte fila. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Komprimer filen, og brenn på CD. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Trodde faktisk ikke at det var mulig å komprimere så mye, men den gikk ned til 565 MB, så takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå