spiritmoon Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er det noen som vet om et windows basert flasheprogram til å flashe bioser med? Gjelder American megatrends Bioser. Har ikke floppy på maskinen så jeg må ha et win basert program Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg vet ikke jeg, men jeg har brukt noe som heter winflash en gang Lenke til kommentar
spiritmoon Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 har prøvd det, men fikk en feilmelding og programmet startet aldri, noen som vet om et annet program? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva slags hk har du? Vet nemlig at Asus har et slikt prog. til sine hk, som funker fint. Og en ting: det heter "Windowsbasert flasheprogram" ikke "windows basert flashe program"... uten den vold somme ord delinga Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) har noen slike programmer på maskinen min, beep meg så kan jeg sende dem til deg Endret 8. juni 2005 av ducmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå