tomviktor Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har en gammel Compaq Armada som jeg tenkte jeg skulle bruke som kartplotter. Hvor kan jeg få tak i ekstra/ny/større harddisk og cd-rom til denne? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kommer jo helt an på hva som finnes til den laptop'n du har. Har det mulighet for cd-rom på den? Og harddisker kan du igrunn putte i hva du vil, men vær obs på at desto større disk, desto mer varme .. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Tja, jeg vet ikke hva som passer i denne maskinen!? Tar disse standar disker eller er de spesiallaget til compaq? Har ikke den fjerneste anelse om hvilket utstyr som passer til denne! Det er min samboers gamle datamaskin, og den er kun blitt brukt til.....ingen ting tidligere! Noen som vet noe om denne? Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde jo vært greit å vite hviken modell vi snakker om her da... Selv har jeg en Armada M700, så den kan jeg litt om... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Tja, jeg vet ikke hva som passer i denne maskinen!? Tar disse standar disker eller er de spesiallaget til compaq? Har ikke den fjerneste anelse om hvilket utstyr som passer til denne! Det er min samboers gamle datamaskin, og den er kun blitt brukt til.....ingen ting tidligere! Noen som vet noe om denne? Det går greit å bruke vanlige 2.5" IDE harddisker. Det eneste du trenger å gjøre er å flytte over en ramme som sitter på disken du har idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå