Lapette Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Hei og hå, har tatt en del bilder i ferien og har lyst til å dele dem med dere. Et av dem har blitt postet et annet sted og. Jeg vet ikke hvordan jeg poster flere bilder i samme post, dette må jeg snart lære meg. Inkluder dette gjerne i kritikken din Ok litt om det første bildet Bildet heter noe så enkelt som "Stranger". Det er et manipulert bilde av meg selv i vinterferien. Ja, fregnene er ekte Det er bare lys og farger som er justert, ingenting er tegnet på. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Ok, her er bilde nr 2, det er tatt av en knust forfrosset glassrute. Jeg kaller det "Isrose" Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Dette bildet er mere abstrakt. Det var et spor jeg fant i snøen som jeg ikke kan tyde hva kommer fra, det kan være et menneskespor. Jeg synes lyset var meget interessant i dette bildet, derfor publiserer jeg det Jeg kaller det.. ehh. "Fotspor i lys" Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Bilde nr 4, tatt samme sted på et fjell i Telemark. En tidlig morgen i den herligste vinterferien på lenge! Jeg kaller det "Vinterferien" Den lille gutten som ligger der er broren min. Er litt imot landskapsbilder uten karakterer i Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Og til slutt, siste bildet, Broren min igjen Samme sted. Jeg kaller det "Snøengelen" Og det avslutter min lille bildeserie. Hva synes dere? Værsåsnill å lær meg hvordan man poster flere bilder i en post. Får dårlig samvittighet for dette Edit: Wow! UFATTELIG dårlig med svar her da? over 100 visninger men ikke ett eneste svar.. besynderlig.. Endret 5. januar 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Enten dere synes det er bra, dårlig eller helt vanlig Legg igjen kritikk, værsåsnill! Jeg trenger kritikk for å bli en bedre fotograf! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Bilde 4 var kansje det litt pitte litt for masse med av himmelen eller velgit fint bilde :-) Endret 8. januar 2005 av londoy Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Bilde 2; Isrosen: Tøft motiv, men det var uskarpt/ute av fokus. Litt høyere kontrast hadde også gitt mer stemning i bildet, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Flott, tilbakemelding! Når dere nevner det er jeg helt enig med dere. Det ble bedre med litt mere kontrast, og bilde 4 gjorde seg bedre med en klipp i toppen Bare fortsett Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Brae bilder! Likte veldig godt nummer fire! Forresten det med å legge ut fler bilder i et innlegg, gjør man ved å trykke på IMG knappen og skrive inn full adresse til bildet, så man må nok ha hjemmeside eller en legge-ut-bilder-side man kan gå til. Har selv prøvd, men det kommer hele tiden opp Dynamiske sider ikke tillatt så jeg er ikke helt sikker! TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå