darkness| Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Er det noen som har tittet på denne skjermen - Samsung Syncmaster 711T? Kontrast på 1000:1? Bedre innsynsvinkel enn på 710T har den også.. Nå er jeg ikke sånn superduper into-the-shit når det gjelder hvilken betydning disse spesifikasjojene i praksis betyr, men er ikke det en sinnsykt høy kontrast? Edit: Hmm.. ser nå at denne har en responstid på 25ms. Men den er likevel dyrere enn 710T. Beregnet for en annen type bruk, kanskje? Endret 4. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Må si det var høyt kontrastnivå, ja. Kontrastnivået har vel mest å si i godt opplyste rom. Selv har jeg ingen problemer med min SyncMaster 710V med 350:1 i kontrastforhold, så hva man skal med så mye skjønner jeg ikke helt. Bedre innsynsvinkel kunne jeg imidlertid hatt ja, ser bra ut. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lysstyrke har mest å si i lyssterke omgivelser. Kontrastnivå er bare et tall som sier noe om forholdet mellom det lyseste og mørkeste bildet er skjerm kan vise (antal nits som slipper gjennom matrisen). Noen ræser på spille tror jeg ikke den er, men ellers er den sikkert ikke nie dumt valg. Hva med Nec 1770NX hvis du ikke trenger en grafisk skjerm? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lysstyrke har mest å si i lyssterke omgivelser. Kontrastnivå er bare et tall som sier noe om forholdet mellom det lyseste og mørkeste bildet er skjerm kan vise (antal nits som slipper gjennom matrisen). Noen ræser på spille tror jeg ikke den er, men ellers er den sikkert ikke nie dumt valg. Hva med Nec 1770NX hvis du ikke trenger en grafisk skjerm? Jeg har prøvd å si dette til henne før, at hun bør velge 1770NX. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Takk, jeg har faktisk Samsung Syncmaster 710T. HAH! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva er vitsen med å bytte? Eller blir det dual? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Nei, jeg skal ikke bytte. Jeg bare så plutselig denne skjermen hos komplett og reagerte på det. Hadde ikke sett den der før nemlig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Den er forholdsvis ny, og har vel kun design til felles med 710T. Samsung satset hart på høy kontrast for en stund tilbake, og lanserte fire modeller. Jeg mener å huske at alle har VA-paneler, så 17-tommern kan på ingen måte sammenlignes med tidligere modell i samme serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå