smallfish Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Får denne feilmeldingen når jeg prøver å installere noe som bruker windows installer: Feil 1711. Installasjonsprogrammet kan ikke skrive informasjon til harddisken. Kontroller nettverkstilkobling, CD-ROM-stasjonen, og at det er nok diskplass tilgjengelig. Se i for andre mulige løsninger på dette problemet. Har litt over 20 GB ledig plass på C: og får feilmeldingen uavhengig av om jeg prøver å installere fra CD eller hd. Har søkt på google og ms sine supportsider, men finner ikke noen løsning. Hvis noen her kunne ha hjulpet meg hadde jeg satt stor pris på det. Maskinen er en hp pavilion ze5600 med XP home og de nyeste oppdateringene. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Vet ikke om dette er til noe hjelp, men her er en link. Edit: Så ikke at du bruker XP. Linken gjelder visst bare for 2000. XenZor Endret 4. januar 2005 av XenZor Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) dette kommer opp i " Error Messages For Windows " : Objektets unike universalidentifikator (UUID) er allerede registrert. vet ikke hva dette betyr ( lisens ??? ), men du kan ser selv med dette programmet: http://www.gregorybraun.com/MSWinErr.html Endret 4. januar 2005 av gaggen Lenke til kommentar
smallfish Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Takk for hjelpen, men jeg fant det best å bare installere XP på nytt. Har jo ikke fått lagt inn noe likevel... Får prøve med en ny installasjon, håper det funker bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå