SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 NO DEVICE kommer opp når jeg skal slå den på... alt begynnte da jeg lasta ned sp2. begynnte noe BTTray-greier å poppe opp her og slikt... hvordan få Bluetooth til å virke igjen??? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 NO DEVICE kommer opp når jeg skal slå den på... alt begynnte da jeg lasta ned sp2. begynnte noe BTTray-greier å poppe opp her og slikt... hvordan få Bluetooth til å virke igjen??? Windows fant en driver til min bluetooth etter en stund Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Søren, nå oppdaget jeg at jeg også har NO DEVICE Får vel poste i Ferrari forumet da Her er en likn til driveren Her Endret 4. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 jøss! 3 stykker har mista bluetoothen idag!? en jeg har på msn har mista den også! er ikke dette snodig? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 jeg har akurat innstallert linksys 54 router, laster ned driveren, skal det ta sååå lang tid? 50 minutter!!! Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg har akurat innstallert linksys 54 router, laster ned driveren, skal det ta sååå lang tid? 50 minutter!!! Dårlig server vi må laste ned fra Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 5 timer her nå!!! går det ann at du sender den på epost? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 jeg har forsåvidt ferrari 3000 amd vanlig athlon... jeg trenger bluetoothen min !!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 pc'en min finner heller ikke bluetoothen min Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 5 timer her nå!!! går det ann at du sender den på epost? Stresser jeg også. det er tredje gang den har lastet ned 5 mb og stoppet der Gir beskjed om jeg får den helt ned, mail er vel kanskje litt vanskelig siden filen er 19 mb stor Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 jeg har 100Mb epost ledig...så det går fint det! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Dere finner løsningen på dette problemet her: http://notebookforums.com/showthread.php?t=39822 1. Install XP2. Install Launch Manager 1.08 3. Install the Widcomm stack 4. Install SP2 5. Install the chipset drivers 6. Install PowerNow Do it in this order and everything should be cool. FYI: Widcomm stack = Acer Bluetooth-drivere, PowerNow = AMD Athlon 64 prosessor-drivere. Endret 4. januar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 1.install XP??? hele xp på nytt? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 1.install XP??? hele xp på nytt? Eventuelt bruk "rollback"-funksjonen for å avinstallere SP2, osv. Poenget er at Acer Launch Manager og Widcomm-driverene må være installert og satt opp skikkelig FØR du installerer SP2. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 trodde at alt var oki innstallert her da, alt funka jo! skal sp2 fjernes da? så virker BT igjen? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) 1.install XP??? hele xp på nytt? Eventuelt bruk "rollback"-funksjonen for å avinstallere SP2, osv. Poenget er at Acer Launch Manager og Widcomm-driverene må være installert og satt opp skikkelig FØR du installerer SP2. Kan en ikke bare installere blåtanndriveren nå ,etter sp2 osv? Selv om det tar plenty av timer å laste ned driveren når serveren deres ikke vil gi meg mer enn lusne 3 kb/sek Jeg orker ikke alt dette nå iallefall PS: Du må vel ha blåtanndriveren uansett da. Heh fjerde gang den tror den er ferdig når jeg har lastet ned ca 5mb. Ikke noen her som har den liggende på harddisken tilfeldigvis? Endret 4. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 går heller å kjøper en blurtooth dongle på komplett, enn å gjøre alt det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå