Gå til innhold

passer bzerk inn i Lian Li PC65USB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du gjør er å tar en titt inn i kabinettet ditt så ser du på PSU du har nå, så tenker du at Bzerk PSU vil bli 2 cm lengere, det fleste kabinetter vil ha plass til den, det eneste Bzerk PSU ikke ville passet inn i må være et veldig lite kabinett, for at denne PSU blir 2 cm nærmere cdrom og sånt enn andre PSU er faktisk ikke så mye

2cm er vel noe som dette: -------- ? :p

Edit: De lian li Kabinetta er vel ikke små de?

seff jeg kan jo ikke si 100% at den vil passe for jeg har ikke testa PSU i det kabinettet. Men jeg har værtfall bestilt en Bzerk PSU til mitt cheiftech kabinett som er nesten 2 år gammelt nå, og jeg er veldig sikker på at den vil passe i mitt kabinett værtfall.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

[kverulering]Ikke hvis man har 640x480![/kverulering].

Har ikke mulighet til å sjekke nå, skal gjøre det senere idag.

Et annet spm: Hørt at asus nforce 4 sli deluxe trenger 24 pin kontakt, skal man ha omformer? Isåfal fra hvem av kontaktene?

Hvor stort er dit kabiinett da? Lian Li er: 45x21x49,2cm (HxBxD)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Den kveruleringen skjønte jeg ikke helt, du opga en skjermoppløsning? men samma det.

Vis hovedkortet ditt trenger ATX 24 pins så trenger du en omformer ja, for bzerk kommer som en ATX 20 pins, hvor man får tak i en omformer vet ikke jeg, men det finnes sikkert i en av shoppene på nettet.

Størrelsen på mitt kabinett er: http://www.chieftec.com/products/dragon/dx01wd.htm

"473 x 205 x 522 mm (D x W x H)."

men nå er ikke jeg 100% på om det er akkurat den modelen jeg har, men den er temmelig lik, er lenge siden jeg sjekka på kabinettet hvilket det var så jeg har glemt det, men jeg er veldig sikker på at det er mitt kabinett værtfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...