Knopfix Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har sett på ULTRA X-Connect 500W Strømforsyning og lurer på om det er av bra kvalitet.Gir den stabil strøm,bråker den osv? Link Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vi har en egen PSU-kategori på Overklokking.no. Flyttes fra kabinetter til PSU og Elektronikk. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har kikket på denne psu-en over lenger id og har bestemt meg for å kjøpe den så snart jeg får penger nokk. Hvis du leser testene prisguiden linker til vil du se at du ikke finner en eneste dårlig omtale om den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 mener jeg har lest noe om at det ikke er sata-kontakter på den strømforsyningen. Kan være greit å vite Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeh tenkte litt på den også en stund men valgte OZC 520 Watt. Men den du har valgt har jo også fått god omtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå