Gå til innhold

PowerColor Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP, ATI X

vegilus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XT PE er bedre enn XT. PE står for Platinum Edition. Det vil si at det er bedre. Det har høyere klokkefrekvenser. Men skal du klokke er det like greit å kjøpe vanlig XT og klokke det til XT PE. Men hvis du ikke skal klokke er XT PE et veldig godt valg. Et av de beste kortene på markedet.

Lenke til kommentar

Har selv et XT PE og er strålende fornøyd. Forskjellen mellom dette kortet og 6800 ultra er minimal.

Jeg velger i hovedsak Ati pga. den fysiske størrelsen på kortene. Synes Nvidia sine skjermkort blir alt for store.

Så egentlig er det spiller det ingen rolle hva du velger. Du blir nok utrolig fornøyd uansett.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar
Har selv et XT PE og er strålende fornøyd. Forskjellen mellom dette kortet og 6800 ultra er minimal.

Jeg velger i hovedsak Ati pga. den fysiske størrelsen på kortene. Synes Nvidia sine skjermkort blir alt for store.

Så egentlig er det spiller det ingen rolle hva du velger. Du blir nok utrolig fornøyd uansett.

hvordan går det med fps på spill da med dette kortet?

eks på "spill" er css, hl2 osv

og hvor lenge vil dette holde seg "veldig bra"

Lenke til kommentar

Har HiS X800XTPE som jeg tom har klokket litt pga den har en veldig bra kjøleløsning. Kjører cs:source i 1600x1200 med stresstest: 99 fps. Kjører også BF/BFV i 1600x1200 uten problemer. Jeg hadde Gainward 6800U først og hadde masse probelmer :(. Alt har funka knirkefritt med HiS kortet. Er strålende fornøyd.

Har AMD 3500+ cpu.

Lenke til kommentar
Har selv Power Coler X800XT PE og dette kortet er veldig bra og kjører alle nye spill på max! :D Ang FPS i HL-2 og CS-Sorce så må man også ha 1GB med ram og en nokså kraftog CPU i tilleg til skjermkortet for å oppnå høy FPS! :thumbup:

har 3.2 ghz prosessor 8mbit bus, og 1gb ram 400mhz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...