Gå til innhold

får ikke betale med visa...:(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som jubler over at mor ikke vil låne bort VISA'n?

Det betyr jo bare at vi slipper plagsomme fjortiser

 

Personlig ser jeg en mer "fjortisholdning" i ditt eget innlegg.

 

Personer under 18 år kan få VISA-kort hvis foreldrene "godkjenner" det. Det er ikke krav til fast inntekt. (Sagt 1. juledag av ei som jobber i en eller annen sparebank).

For å få kort må du være fri for betalingsanmerkninger.

I tillegg må du tilfredsstille ett av følgende krav:

Kr. 15.000,- eller mer innestående på dine konti når du søker om kortet,

ELLER

Kr. 120.000,- eller mer i alminnelig inntekt (Inntekt før skatt - fradrag) forrige ligningsår,

ELLER

Kr. 100.000,- eller mer i netto formue to foregående ligningsår.

 

Du trenger ikke være 18år for å få VISA.

 

Disse kravene kan variere etter hvilken bank du har. Dette er altså kun veiledende. Mange banker har interne regler som krever at kortbrukeren er over 18år.

 

Isåfall må begge foreldrene skrive under på en forsikring som setter de som økonomisk ansvarlig hvis du skulle løpe løpsk.

 

Anbefaler deg å ta kontakt med din Bank. Du får garantert bedre svar enn på et spillforum :)

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som jubler over at mor ikke vil låne bort VISA'n?

Det betyr jo bare at vi slipper plagsomme fjortiser

Personlig ser jeg en mer "fjortisholdning" i ditt eget innlegg.

Da vil jeg svært gjerne at du påpeker hvor jeg har en "fjortisholdning".

 

Det er greit hvis du liker å spille et spill hvor halvparten av spillemassen løper rundt og roper "lol omfg plz givf ubar itamz plz".

Akkurat det ødelegger en del av spillegleden min iallfall, mulig du liker det sånn?

 

Men for all del, pek på hvor jeg hadde en "fjortisholdning" :)

Endret av Naits
Lenke til kommentar

vell etter erfaring med mmo så er det ikke akkurat alle "fjortiser" som løper rundt og sier det. Er mer fransk menn og tyskere :p *humre* Noe man hører veldig er "I dont speak english, Im french" :p

 

"lol omfg plz givf ubar itamz plz" er i alle spill, til og med mmo, hvis du vil ungå det spill på rpg servere. Det er det serverne er til ;)

Lenke til kommentar
vell etter erfaring med mmo så er det ikke akkurat alle "fjortiser" som løper rundt og sier det. Er mer fransk menn og tyskere  :p *humre* Noe man hører veldig er "I dont speak english, Im french"  :p

 

"lol omfg plz givf ubar itamz plz" er i alle spill, til og med mmo, hvis du vil ungå det spill på rpg servere. Det er det serverne er til ;)

Hehe, jeg er faktisk litt enig med deg.

Alle de slitsomme tyskerne og franskmennene som NEKTER å snakke engelsk, selv om de har forvillet seg på en engelsk server.

Og spanjoler også selvsagt.

 

Men, la oss sette en strek ved off-topicen her.

Posten min var i utgangspunktet kun ment som et litt humoristisk innslag, beklager hvis noen ble støtt av det jeg skreiv.

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...