Fizzer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har hatt problemer med rammen i det siste og har prøvd mye forskjellig, og etter at broren min snudde en ram brikke i slot 3 feil vei så han brant av 2 pins sende jeg pc til "proffe" folk. De sa at jeg skulle begynne å bruke pc 2700 ram isteden for pc 3200 som jeg har hatt hele tiden. Er denne typen ram noe tregere? Eller utdatert? så komplett bare har 3 forskjellig jeg kan kjøpe av pc2700 i forhold til 30 pc3200. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ehh hvordan i all verden har han klart å sette en ram brikke feil vei.... Tror du må opplyse hva slags prossesor broren din har. Hvis han har en prossesor som kjører på 133Mhz FSB så kan han godt ha pc 2700 ram. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 PC2700 er tregere enn PC3200 og udatert er den vel også i ferd med å bli, men som Det Dvergiske Kaffebord sa så spiller det ingen rolle hvis du har en "treg" prosessor (fant ikke noe annet ord å bruke) eller hvis hovedkortet ditt ikke støtter mer enn PC2700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå