834HF42F242 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Mange forum (som dette) inneholder WYSIWYG-editorer til å formatere innlegg før en poster dem. På enkelte forum (som mitt: www.musikksmaken.com) slipper en å skrive inn tekst i et eget vindu. Det holder å markere teksten og trykke f.eks. B, så bli teksten fet i selve editoren. En slipper altså å se forumkodene, og får i stedet for se innlegget "live" slik det vil bli. Dette fungerer desverre ikke i Opera. Finnes det en plug-in eller innstilling som gjør at en kan aktivere denne funksjonen i Opera? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det finnes få plug-ins til Opera, og så vidt jeg vet så er det ingen instilling som gjør at du kan ordne problemet ditt. Bytte til Firefox? Lenke til kommentar
akh Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vet ikke av noen slik plugin, nei. Men spør på operaforumet for sikkerhets skyld. @kd: Opera er bedre Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Takker for svar. Bytter ikke nettleser. Nå veksler jeg mellom 3 forskjellige alt etter hvilke sider jeg er på. Tingen er da å få alle de funksjonene jeg bruker, inn i en nettleser, helst opera. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 @kd: Opera er bedre Øyet som ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå