vegge Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har en PC her som jeg skal formatere. Det er jo i utgangspunktet et lett sak ettersom det finnes en partisjon C: hvor alle programmene og en partisjon D: hvor alle viktige dokumenter ligger. Men de har bl.a. betalt for Norton Antivirus og Publisher.. Denne informasjonen forsvinner vel ved en eventuell formatering? Hvordan er det mulig å spare på dette slik at de slipper å betale lisens o.l. enda en gang? Holder det å kopiere mappa som ligger i C:\Programfiler\ ? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du kan reinstallere software uten å måtte kjøpe ny lisens... Du har jo cd-key til Office (publisher) og Norton sjekker seg selv mot internett Skal du finne reg. nøklene må du grave i registeret, noe eg ikke vil anbefale... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg tror ikke Publisher var en fullversjon før de betalte via Internett. Så jeg er ikke så sikker på at det finnes noen CD-key.. Når det gjelder Norton, så vil vel en ny installasjon gi ytterligere ett år oppdatering av virusdefinisjoner.. men. Altså, hvis de har betalt Norton via nettet. Hvordan skal Norton sjekke seg selv mot Internett? Da må man vel skrive inn et brukernavn eller noe? Opprinnelig var vel ikke deres versjon kjøpt i butikken akkurat (...) men de ønsker jo å betale for det i framtida. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) vegge, hvis Publisher er en Microsoft produkt, kan du lese av reg.nøkkel i " Belarc Advizer " http://www.belarc.com/free_download.html Norton f.e. hvis du har den fra telenor adsl, kan du hente nøkkelen via deres supportside. ( da står de bare "1" i Belarc ) håper dette hjelper litt. gaggen Endret 4. januar 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå