nattaz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei! Jeg har siden jeg satte sammen pc'en min, hatt problemer med å få systemet stabilit... Dette tror jeg skyldes mitt elendige minne TWINMOS PC3200 2x512 . Så jeg skal kjøpe nytt, har sett på dette minnet. Er det noen som vet om dette er kompatibelt med HK mitt? Om ikke. Er det noen som kan si meg hvilket minne som funker bra på mitt HK til tilsvarende pris (+500) Takk på forhånd til alle som svarer MVH nattaz Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Les litt i tråden: Kompatibilitet A64 og minne. Der får du gode tips. Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Les litt i tråden: Kompatibilitet A64 og minne.Der får du gode tips. Takk, men har sett der... er ute etter litt mer info. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg bruker Corsair TWINX1024-3200XL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200XL DIMMs helt smertefritt sammen med mitt EP-8KDA3+. Er kanskje litt dyr RAM, men du kan se i den kompabilitets guiden angående Value brikkene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sjekk netshop denn uken..de har tilbud på hyperx low latency til en meget bra pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå