Gisse Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Driver og vurderer ny telefon, og hadde i utgangspunktet tenkt meg en S700, men har forstått det til at den har fast sms minne på 70 - 100 sms. + at det ikke går å flytte meldinger over fra sms minne til minnekort? Noen som kan bekrefte dette evt avkrefte? Kommer det softvare som gjør dette mulig.. Når jeg leste dette tok telefonen et svalestup nedover.... Liksom latterlig å ha 120MB ledig på kort, for så å få melding om fult sms minne. Noen som vet hvordan dette er på Samsung D500? Endret 4. januar 2005 av Gisse Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skaff deg en symbian-telefon (Nokia 6630 for eksempel), de kan bruke hele minnekortet til meldinger! Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 NEVER EVER.... Den er stor som en murstein og grisestygg... Har egentlig lyst på en liten snasen telefon, men likte SE S700 såppas at jeg så bort ifra størrelseskravet.. Forøvrig har jeg kun behov for følgende: Kan ringe med den, sms, mms + BT + se bilder etc som andre sender på MMS. + MASSE minne til SMS + MMS.. slik at jeg slipper å slette HVER jævla dag.... IR er et +. HAr pocketPC som jeg kan bruke om jeg får behov for andre ting på en symian PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå