LtdEdFred Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg har fått virus. Etter en scan vises det at jeg har fått Mnlakegk infisert. Filen er å finne i C:WINDOWS. Det står at det er en "Backdoor.Tron". Er det trygt å slette denne filen? Hvis ikke kan jeg bruke en jeg får av en annen? I såfall hadde det vært kjempegøy om en med Windows 2000 kunne sendt en til meg. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Den 2002-06-09 20:23, Baltazar skrev:Jeg har fått virus. Etter en scan vises det at jeg har fått Mnlakegk infisert. Det er iallefall ikke en fil jeg har (2000). Høres nok mer ut som et random filnavn trojaneren har opprettet. Quote: Filen er å finne i C:WINDOWS. Det står at det er en "Backdoor.Tron".Er det trygt å slette denne filen? Hvis ikke kan jeg bruke en jeg får av en annen? I såfall hadde det vært kjempegøy om en med Windows 2000 kunne sendt en til meg. Sikkert bare å slette den. Les mer her. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 La Scanneren din ta seg av Filen. Om du poster filnavnet, så skaffer vi den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå