the_totning Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 this is the clan_bravo forum wanna join? go to www.freewebs.com/clan_bravo Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 til: admistrator jeg benytter meg av gamer.no til forum til clan_bravo jeh høper dette er greit. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kan du seriøst i faen i å spamme forumet? Du har allerde laget et topic om "clan bravo" det holder i massevis. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Kan du seriøst i faen i å spamme forumet? Du har allerde laget et topic om "clan bravo" det holder i massevis. dette er ikke recrutering det er et forum clan_bravo kan bruke tok det bare med . Endret 4. januar 2005 av the_totning Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kan du seriøst i faen i å spamme forumet? Du har allerde laget et topic om "clan bravo" det holder i massevis. dette er ikke recrutering det er et forum clan_bravo kan bruke Så bruk den andre posten! Det er ikke vits med 2 emner som samma clan uanstt! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vet ikke om jeg skal le eller grine "we gonna make it to the top" - lykke til da Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Vet ikke om jeg skal le eller grine "we gonna make it to the top" - lykke til da lol bare noe jeg kom på i farta et slag ord kanskje hehe lol litt orginalt da Endret 4. januar 2005 av the_totning Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Du kan ikke komme hit å kreve retter sånn der, komme bare å lage en post og spør, jeg da er dette vår clans forum, Hvis du skal få din egen forum del her så må du sikkert ut med en slant + at du må kunne skrive formelle brev til HW.no / Gamer.no Vil ikke se slike ting, ja nå ble jeg irritert...å gud.. ette er ikke recrutering det er et forum clan_bravo kan bruke tok det bare med . og dette blir HELT feil, Denne delen av forumet er ment for DE som SØKER klaner eller de som SØKER CLAN MEDLEMMER (også kalt try's), hmrf..utnyttlese på det groveste.. Endret 4. januar 2005 av Lucas Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du har allerede en tråd vedr. clan_bravo, bruk den. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg