Fat_ASS Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noen som vet hva den ("nye"?) sangen til "blue" heter??? har gangsta paradise melodien men jeg har ikke anelse hva de synger om... Har sett den på mtv en gang men glemte å få med meg hva den het...:/ Noen som vet??? *Å NEI jeg er IKKE homo!!!* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ingenting galt med å være homo, å like Blue derimot .... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ingenting galt med å være homo, å like Blue derimot .... whistle.gif Hehe nei det har du vel rett i...Liker ikke blue generelt da!! bare syntes at den sangen var bra... Hører på alt mer eller mindre, å sitter foresten å hører på nightwish akkurat nå... Så det er ikke det at jeg sitter å digger blue på heltid... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ingenting galt med å være homo, å like Blue derimot .... Godt poeng. Jeg hater Blue. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hvem hater dem ikke, men da er ikkje da han spør etter. sorry offtopic veit ikkje sjøl kva den heiter, hører ikke på sånn musikk. manowar - warriors of the world er den beste sangen eg veit om no Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) hvem hater dem ikke, men da er ikkje da han spør etter. sorry offtopic veit ikkje sjøl kva den heiter, hører ikke på sånn musikk. manowar - warriors of the world er den beste sangen eg veit om no Nå begynner vi å skeie av. Jeg gjorde det samme selv, ikke det. Enig med at Manowar er en av de feteste sangene noen gang laget. Den frelste meg til å like manowar. Men over til topic, er det den sangnen hvor de tror de er blitt rappere? Edit, her, se om du finner den på denne siden. Endret 4. januar 2005 av MacManus Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Vet ikke hva de tror de er... Hater egentlig boyban men på grunn av min extremt rare musikk smak som består av alle musikk sorter blandet i en stor smørje så kan jeg ikke noe for at jeg synes noen av sangene deres er bra... Så lenge jeg slipper å se videoer av de eller no å bare trenger å høre på musikken så går det som oftes bra... Synes å huske at det var noe som lignet rap i sangen så det kan godt være... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Blue - Curtain Falls Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 manowar - warriors of the world er den beste sangen eg veit om no "ok" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vi har som sagt en thread overst der man kan spørre om hvor/hva heter den sangen osv. Vennligst benytt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg