Netrum Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kjøpte meg for 20min siden et Powercolor Radeon X800XT PE Backpack Limited Edition :!: Dæm hadde 30 på lager. Og det kostet meg 4120kr Innkludert frakt. Følger med bærbar datamaskinveske og en Half-Life 2 kuppong. Noen som har dette og vil si meg hva som følger med? Og kom gjerne med Grattulasjoner :!: PS. spiller aldri CS:S eller CS!! Er EVE Online hore Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kjøpte meg for 20min siden et Powercolor Radeon X800XT PE Backpack Limited Edition :!: Dæm hadde 30 på lager. Og det kostet meg 4120kr Innkludert frakt. Følger med bærbar datamaskinveske og en Half-Life 2 kuppong. Noen som har dette og vil si meg hva som følger med? Og kom gjerne med Grattulasjoner :!: PS. spiller aldri CS:S eller CS!! Er EVE Online hore Det er et kjempekort. Og jeg vil tro du er heldig når du får tak i det. Mange som har etterlyst kortet! Uansett, send CS:CZ til meg? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jepp er et knall kort. Er utrolig fornøyd med det selv i hvertfall. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Finnes på lager på Komplett!! Glømte kanskje å si det :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er ikke denne feilpostet? Burde vel kanskje ver innunder gledesutbrudd: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=116 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Er dette bare en skrytetråd eller? I så fall syns jeg ikke det passer inn her. Men uansett, konge kort. Et av de beste på markedet uten tvil. Du vil bli veldig fornøyd med det. Endret 4. januar 2005 av MacManus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er dette bare en skrytetråd eller? skjønnern kjempe godt jeg! hadde jeg kjøpt det kortet ville jeg skryti som bare f også! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er dette bare en skrytetråd eller? skjønnern kjempe godt jeg! hadde jeg kjøpt det kortet ville jeg skryti som bare f også! Hehe, jeg hadde vært kjempe stolt over å hatt det kortet, men ikke laget en egen tråd om det her! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) OkOk Har bare en Enorm Lykke rus no eg Ps. Ville bare informere alle om at de er på lager på Komplett.no Er nemlig mange som har etterlyst XT PE kort Nemeligen!!! Endret 4. januar 2005 av GuffenCom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 skjønner det men den hører hjemme i en annen del av forumet... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 OkOk Har bare en Enorm Lykke rus no eg Skjønner deg godt for det. Jeg hadde ikke klart å ventet hvis jeg hadde bestilt dette kortet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 men ikke laget en egen tråd om det her! det hadde jeg Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 men ikke laget en egen tråd om det her! det hadde jeg Der er tydeligvis meg og deg forskjellige. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 men ikke laget en egen tråd om det her! det hadde jeg Der er tydeligvis meg og deg forskjellige. Det heter du og jeg... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kjempebra kort det! PS. Det er ikke lov å ha mere enn 4 linjer i signatur... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 men ikke laget en egen tråd om det her! det hadde jeg Der er tydeligvis meg og deg forskjellige. hehe jepp å her er det du som hadde gjort det riktige! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kjøpte det samme kortet som deg for 15 min siden... Gleder meg som ett barn til jeg får det! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hehe Bra SkinnyT!! Men kan noen svare på meg hva de synes om den Bærbardatamaskinvesken som følger med?? Hva får eg solgt den for? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gratulerer med nytt kort! Det er noe av det beste på markedet i dag, så du vil ikke angre på det... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hmm, gratulerer med nytt kort og den mest unødvendige posten i denne kategorien så langt i år... Endret 4. januar 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg