john.einar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Må komme med min første skrytepost. Bestilte 16:08 i går noen småtterier fra komplett. Fikk 16:36 sendingsbekreftelse og 11:55 i dag fikk jeg pakken levert hos meg. Hadde ikke regna med at en så sen bestilling ble effektuert så raskt at den rakk å sendes samme dag. Men jammen tok jeg feil. Topp komplett! Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 måtte pakken din innom kristiansand først? Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja dessuten er Komplett en av de billigste også(gjennomsnitslig) Jeg holder med Komplett Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vel en venn av meg bestillte på pcutstyr.no han bestillte harddisk, headset, mus, musmatte og hadde tenkt til å bestille på komplett men det han skulle ha ble 200 kroner billigre på pcutstyr.no Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja det vil jo alltid være noen tilfeller men som oftest så viser det seg at komplett er bra altså Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 måtte pakken din innom kristiansand først? Sendt som A-post , ergo ingen tracking. Men pakker med tracking som går til meg har aldri vært innom Kristiansand. Har skjedd et par ganger at de har vært innom Oslo, men vanligvis (ifølge sporingen ihvertfall) så går de direkte fra Stokke til Tr.heim. Var ikke posten som jeg skrøt om da, får alltid pakken neste dag så lenge komplett rekker å sende de. Men at komplett rakk å sende en så sen bestilling samme dag var det jeg ville fremheve, men det kom kanskje ikke helt fram Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hmm... så mange hyggelige poster om komplett.no gjør nok at jeg velger dem nesten gang! Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har bestilt fra komplett et par ganger, og er virkelig fornøyd med leveringstiden deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå