Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg ny mobil, men veit ikke hvilken jeg skal velge! Har rundt 3500,- til rådighet!

Funksjoner:

-Kalender: Ikke viktig

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: Nei

-WAP: Ja

-Kalkulator: Nei

-JAVA: Ja

-Email klient: Nei

-Spill: Ikke viktig

Form:

- Ikke viktig.

- Vekt: Ikke viktig

- Antenne: Integrert

- "Støt/sprut/støv-sikker": Nei

Diverse:

- Merke: Alt annet enn Nokia

- Kamera: Ja

- Videokamera: Helst, men ikke stor fare om det ikke er det

- Symbian: Nei

- Triband: Ikke viktig

- Infrarød port: Ja

- Bluetooth: Helst

- Minne: Nok til å lagre endel bilder

- Minnekort: Ikke viktig

- Polyfoniske ringetoner: Ja

- MP3: Ikke viktig

- Radio: Ikke viktig

- 3G (UMTS): Ikke viktig

- Batterilevetid: Så mye at jeg slipper å lade hver eneste dag

- Abonnement: Nei

Håper dere kan hjelpe til med valget her. Har sett på Samsung E800 og D500, men har ikke kommet til et endelig valg! Kom med forslag, så ser jeg selvsagt på dem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... De telefonene du har sett på er jo forholdsvis dyre da. Hvis du absloutt vil ha Samsung, så holder det vel med E700 til ditt bruk ;)

Ellers er jo K500 også en telefon å anbefale. Du har satt av en del penger til en telefon med såpass lite funksjoner, så det er egentlig ganske mange mobiler å velge i her. Er du ute etter en telefon med godt design?

Lenke til kommentar

Sier selvsagt ikke neitakk til en mobil med fint design. Så lenge det ikke er Nokia (syns designene på Nokia mobilene er helt forferdelige), så er det bare å komme med forslag! Er villig til å betale 35-3600,- for en mobil om det er nødvendig.

Fikk klådd litt på en E800 i en TDC butikk i DK i romjula, og syns den var sinnsykt fin. Både utseendet og funksjonene var det jeg trengte, men har lest at det er irriterende lyder hver gang du gjør endringer på ting.

Men kom med forslag om dere vil det! Kommer til å vurdere alle. K500i og K700i ligger litt bak sofaen pga at det er 3 som har K500i og 2 som har K700i i klassen. Vi er kun 10 stk! Så de faller litt bort til å begynne med!

Lenke til kommentar

Alle postene du poster dragon inneholder ditt fav. stempel på s700...

FORFERDELIG irriterende... og btw.. s700 koster langt over prisen wunderbaum hadde råd til... usaklig.... :innocent:

For å holde meg til topic: E800 spiller ganske mye på designet, om d er designet du tenker. tror ikke den har all verdens med funksjoner... k700 er også en grei tlf..

Lenke til kommentar
  Bllink skrev:
For å holde meg til topic: E800 spiller ganske mye på designet, om d er designet du tenker. tror ikke den har all verdens med funksjoner... k700 er også en grei tlf..

Likte designet på den ja, og det virket som om den hadde alt jeg trenger. IR og BT er ikke verdens undergang om en mobil ikke har! Så ikke om E800 hadde IR eller BT. Kvaliteten på bildene som tas med mobil er ikke veldig viktig det heller!

Men som nevnt tidligere i denne posten, designet til E800 og D500 er jo så sinnsykt fint! Det er Brooke Burke i mobilform i mine øyne :love:

Lenke til kommentar

Ok, takker SumSar! Har vel egentlig aldri begynt å grine fordi jeg ikke har kunnet sende ringetoner og alt annet dritt med IR, så det var egentlig ganske dumt å skrive "Ja" på IR.. Det er jo greit å ha IR, men det er ikke livsviktig! Får snakke litt med sponsoren* min om det er for dyrt å investere i E800 eller D500 :)

* Det må bli faren min (NEI, han betaler ikke alt, han bare hjelper til litt hvis jeg mangler penger til no)

Lenke til kommentar

E800 koster rundt 3400-3600 (på det billigste), og D500 koster rundt 4000,-

Det er priser UTEN abbonement da! Har fortsatt lang tid igjen av den bindinga jeg har nå! Gidder ikke å vente helt til i mai med å kjøpe ny mobil.. Vil bli kvitt den stygg N3510i'en jeg sitter med nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...